Binnenlandse politiek

Pascallovic

Well-known member
Ja, D66 doet het ook aardig beroerd nu het pluche weer goed zit. Direct weer alle blunders maken die ze in de oppositie hadden afgeleerd en waardoor ik eindelijk een goed gevoel had. Maar nu...manmanman.
Als je in de regering zit tellen principes niet. Pas in de oppositie heb je plotseling weer een grote bek. Zie het aan Asscher, maar ook aan het gedrag van CDA en D66 in Rutte II en nu Rutte III.
 

erka

Well-known member
"Maar de inhoud staat" aldus Rutte en Zijlstra.
Nou, mooi niet aldus RTLnieuws

Verder vind ik sommige twitterplaatjes waar Halbe allemaal bij was echt juweeltjes.

DV1tQUWW4AE89hh.jpg


DV1QASjXUAAR8Me.jpg


Staat een leuk overzichtje op geenstijl.
 

erka

Well-known member
Ja, D66 doet het ook aardig beroerd nu het pluche weer goed zit. Direct weer alle blunders maken die ze in de oppositie hadden afgeleerd en waardoor ik eindelijk een goed gevoel had. Maar nu...manmanman.

Had dit al een aantal maanden. Vanavond maar de knoop doorgehakt, druppel was de manier waarop Pechtold op het blunderen van Zijlstra reageerde. Maar het is een optelsom van het pluche en de aanloop daartoe. Lidmaatschap opgezegd.
 

gevegt

Well-known member
Nu duidelijk is dat Zijlstra nog steeds liegt, kan het niet anders dat hij deze week nog opstapt.
 

ElSimao

Active member
Buiten dat Zijlstra gelogen heeft over Poetin etc, is hij nog steeds erg "fake" in zijn smoesjes. Hij doet nu alsof hij iets nobels heeft willen doen, roepen dat hij zelf bij dat gesprek aanwezig was alleen maar om zijn bron te beschermen en zodoende toch nog dat "wereldnieuws" naar buiten kunnen brengen. Je moet wel heel naief zijn om zoiets te geloven. Die vent wilde gewoon interessant doen, relevant lijken, aandacht trekken etc.

Wat mij echter zo bevreemdt, bij types als deze rare knul en ons Camielke zie je toch al van een kilometer afstand wat voor rare figuren het zijn? Ik vind ze al heul naar zolang ik ze ken. Het probleem is toch echt dat het Nederlandse volk dit soort personen aan de macht helpt.
 

ElSimao

Active member
De minister van Buitenlandse Zaken loog niet alleen over ontmoeting met Poetin, hij heeft zijn bron Jeroen van der Veer ook verkeerd begrepen

Dus ook nog eens een laag IQ.
 

Ska P 187

Well-known member
Jammer, ik had gehoopt op een beetje humor.
Dat Poetin hem in private audi?ntie zou geven in zijn vakantie villa aan de zwarte zee ofzo, daar ze elkaar aak zo lang kennen ofzo.
Aan de andere kant heeft onze Russische vriend natuurlijk geen tijd voor zo'n lulletje rozenwater.
 
Bovenaan