zwammy
Well-known member
Wat een land is het toch ook.
Wel genant idd... Hermans zat lachend in de Kamer toen de toeslagouders boos wegliepen omdat Rutte hun verzoeken wegwuifde. Die ouders hebben pas echt problemen... Nee, dat was geen probleem om over te lachen. En dan word je tassendrager genoemd (wat ze ook is, want het kan niet op basis van kwaliteit zijn, zie dat belachelijke toneelstukje op het VVD-congres), en gaat ze huilen... En net zo genant idd de reactie van al die andere politici... Boehoehoe, ze wordt tasjesdrager genoemd, nee dta kan niet... Allemaal proberen ze in de hol van Rutte te kruipen omdat ze snappen dat ze de VVD nodig hebben om ooit weer te regeren, dus allemaal 'zie je wel hoe lief ik ben Mark, we troosten allemaal je hulpje'
Wat een land is het toch ook.
Als mensen zulke suggestieve berichten gaan plaatsen, die slechts een flintertje van het hele verhaal vertellen, en daardoor volledig uit de context getrokken worden….
Mwah, giften zijn giften. Of moeten we het over het penthouse van Pechtold of de sms'jes van Rutte gaan hebben?
Als je het artikel waaruit je tweet citeert er even bij zou pakken dan lees je dat de giften wel degelijk zijn opgegeven.Mwah, giften zijn giften. Of moeten we het over het penthouse van Pechtold of de sms'jes van Rutte gaan hebben?
Is gewoon een excuus om een maand lang niet de onzin van sherry aan te horen.We hebben het toch over het penthouse van Pechtold gehad? Wat de sms’jes van Rutte hiermee te maken hebben is mij onduidelijk. Je kan beter beginnen over de nevenfunctie van Rutte hebben als docent, maar die is eenieder toch wel bekend.
Ja, volgens mij ging dat penthouse niet helemaal zoals het zou moeten gaan. Maar pas nadat het bekend werd. Maar goed, de deugpartijtjes kunnen weer even deugen, en natuurlijk weer de aandacht afhalen van waar het echt over gaat.
Ben zeer benieuwd hoe het boerenprotest aan het einde van de dag geframed gaat worden. Tot nu toe zie ik alleen maar hele normale mensen voor de camera verschijnen bij de NOS.
Ze zijn al bezig hoor. Het was al schandalig dat Tjeerd de Groot niet welkom was ( op privé terrein) en nu las ik al dat de vraag is of volksvertegenwoordigers wel af moeten reizen naar protesten waar niet iedereen welkom is. Wel altijd vreemd om dit soort dingen altijd te lezen als bepaalde mensen niet welkom zijn. Maar goed. We wachten af.Ben zeer benieuwd hoe het boerenprotest aan het einde van de dag geframed gaat worden. Tot nu toe zie ik alleen maar hele normale mensen voor de camera verschijnen bij de NOS.