Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Wel genant idd... Hermans zat lachend in de Kamer toen de toeslagouders boos wegliepen omdat Rutte hun verzoeken wegwuifde. Die ouders hebben pas echt problemen... Nee, dat was geen probleem om over te lachen. En dan word je tassendrager genoemd (wat ze ook is, want het kan niet op basis van kwaliteit zijn, zie dat belachelijke toneelstukje op het VVD-congres), en gaat ze huilen... En net zo genant idd de reactie van al die andere politici... Boehoehoe, ze wordt tasjesdrager genoemd, nee dta kan niet... Allemaal proberen ze in de hol van Rutte te kruipen omdat ze snappen dat ze de VVD nodig hebben om ooit weer te regeren, dus allemaal 'zie je wel hoe lief ik ben Mark, we troosten allemaal je hulpje'
 

erka

Well-known member
He! Winnie Sorgdrager in journaal. Daar mogen ze volgende keer eerst wel even voor waarschuwen dat het schokkende beelden zijn.
 

zwammy

Well-known member
Mwah, giften zijn giften. Of moeten we het over het penthouse van Pechtold of de sms'jes van Rutte gaan hebben?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mwah, giften zijn giften. Of moeten we het over het penthouse van Pechtold of de sms'jes van Rutte gaan hebben?

We hebben het toch over het penthouse van Pechtold gehad? Wat de sms’jes van Rutte hiermee te maken hebben is mij onduidelijk. Je kan beter beginnen over de nevenfunctie van Rutte hebben als docent, maar die is eenieder toch wel bekend.
 

zwammy

Well-known member
Ja, volgens mij ging dat penthouse niet helemaal zoals het zou moeten gaan. Maar pas nadat het bekend werd. Maar goed, de deugpartijtjes kunnen weer even deugen, en natuurlijk weer de aandacht afhalen van waar het echt over gaat.
 

De Wolf

Well-known member
We hebben het toch over het penthouse van Pechtold gehad? Wat de sms’jes van Rutte hiermee te maken hebben is mij onduidelijk. Je kan beter beginnen over de nevenfunctie van Rutte hebben als docent, maar die is eenieder toch wel bekend.
Is gewoon een excuus om een maand lang niet de onzin van sherry aan te horen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, volgens mij ging dat penthouse niet helemaal zoals het zou moeten gaan. Maar pas nadat het bekend werd. Maar goed, de deugpartijtjes kunnen weer even deugen, en natuurlijk weer de aandacht afhalen van waar het echt over gaat.

Het interesseert mij geen ene fuck of het FvD, VVD of PvdA is, je moet gewoon aan die regels voldoen. Van helemaal niemand wordt het geaccepteerd dat ze iets niet opgeven. Heeft helemaal niets met deugen te maken. Mag toch hopen dat je snapt waarom men nevenfuncties en giften moet opgeven.
 

zwammy

Well-known member
Snap ik, het gaat om het punt dat er bij de ene partij moord en brand word geschreeuwt als de regels niet nagekomen worden en bij de andere partij het glas plas was is. Dat is de grootste vorm van hypocrisie waar je nooit aan zou mogen toegeven. Maar goed, Rutte heeft het land en het kabinet al goed verneukt. Alle regeringspartijen op flink verlies dus gaan het niet laten klappen. Nog even wachten tot augustus dan heeft Markje zijn record gehaald en kan ie naar Brussel. Zijn we er hier gelukkig van af.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ben zeer benieuwd hoe het boerenprotest aan het einde van de dag geframed gaat worden. Tot nu toe zie ik alleen maar hele normale mensen voor de camera verschijnen bij de NOS.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ben zeer benieuwd hoe het boerenprotest aan het einde van de dag geframed gaat worden. Tot nu toe zie ik alleen maar hele normale mensen voor de camera verschijnen bij de NOS.

Ik volg het niet. Hoop alleen wel dat dit keer de verkeersregels wel voor de boeren gelden. Zijn toch gevaarlijke situaties ontstaan tijdens eerdere protesten.
 

zwammy

Well-known member
Ben zeer benieuwd hoe het boerenprotest aan het einde van de dag geframed gaat worden. Tot nu toe zie ik alleen maar hele normale mensen voor de camera verschijnen bij de NOS.
Ze zijn al bezig hoor. Het was al schandalig dat Tjeerd de Groot niet welkom was ( op privé terrein) en nu las ik al dat de vraag is of volksvertegenwoordigers wel af moeten reizen naar protesten waar niet iedereen welkom is. Wel altijd vreemd om dit soort dingen altijd te lezen als bepaalde mensen niet welkom zijn. Maar goed. We wachten af.
 
Bovenaan