Binnenlandse politiek

De Wolf

Well-known member
PvdA is gisteren onder de bus gekomen, samen met GL... Die gaan fuseren... Dat worden 2 partijen minder. D66, BIJ1, DENK, SP e.d. lachen in hun vuistje.
PVDA is vergane glorie. Het CDA wacht hetzelfde lot. Volgens de 🐕 zouden ze oprit moment net zoveel zetels pakken als de CU. GroenLinks heeft het zelf niet nodig. Die hebben genoeg potentie. Maar van mij mogen er wel wat meer partijen fuseren of verdwijnen (vooral Bij1 en FVD).
 

ALenstra

Well-known member
Jongeren uit de banlieus in de kassen laten werken? Slecht plan. Die houden dat werktempo echt niet vol.
 

ALenstra

Well-known member
Ach de minister ontkent nu alles. Er was helemaal geen plan om mensen uit banlieus hier naar toe te halen. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

De Wolf

Well-known member
Daar hebben we ook louche uitzendbureaus voor en die Fransozen willen niet met 10 man in een slaapkamertje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zolang ze in Amsterdam geplaatst worden zie ik geen probleem.

Als ze in de kassen moeten werken geen goed plan. De Amsterdamse horeca heeft nog wel wat mensen nodig. Dus in dat kader is Amsterdam geen vreemde bestemming.
 

De Wolf

Well-known member
Als ze in de kassen moeten werken geen goed plan. De Amsterdamse horeca heeft nog wel wat mensen nodig. Dus in dat kader is Amsterdam geen vreemde bestemming.
Met een coffeeshop om de hoek. Ideaal voor een kansloze Fransoos.
 

JMD

Well-known member

Nou, ben benieuwd of het CDA haar poot stijf houdt...

Overigens weet ik niet hoe er berekend is bij dat plan, maar op Vlieland moet ook 70% stikstof gereduceerd worden, terwijl daar zo goed als geen boeren zijn en auto's ook niet... Die 2 zaken worden steeds door de groene partijen aangewezen als oorzaak...
 

gevegt

Well-known member
Ik weet dat het niet allemaal toevallig is, maar ik moest er wel om lachen,

 
Bovenaan