Eef de Kip
Well-known member
Wat heeft hij niet normaal gedaan dan?
En hard fietsen op een racefiets is niet normaal?Die dame vond dat hij te hard fietste.
Weer? Daar zit ik altijd in hoor.Oh, we zitten weer in de nuance fase?
Voor mij niet, voor die dame blijkbaar wel.Is dat ook een reden om iemand van zijn fiets te trekken?
Daar zijn racefietsen toch voor.En hard fietsen op een racefiets is niet normaal?
Dat ligt eraan wat voor andere weggebruikers er zijn. Als er op een pad ook veel wandelaars zijn, dan moet je daar niet te hard fietsen.En hard fietsen op een racefiets is niet normaal?
Uiteraard, maar dat lijkt hier niet het geval, kijk maar.Dat ligt eraan wat voor andere weggebruikers er zijn. Als er op een pad ook veel wandelaars zijn, dan moet je daar niet te hard fietsen.
Uiteraard, maar dat lijkt hier niet het geval, kijk maar.
Dat ik het ooit nog eens voor een VVD’er op zou nemen…
Zaterdag waren het nog moraalridders als er te vroeg gespeculeerd zou worden maar nu is hij al zeker van z'n fiets af getrokken. Het zijn mooie tijden.
Gewoon eens wat vaker bier drinken dusHaha alsof dat een graadmeter zou moeten zijn voor mij hier 😄😄😄
Van de week met Maasveld series gebuurt onder het genot van een pilske, kan ik hier wel weer de rest van de dooddoeners weer neergooien 👍👍
Maar goed, ontopic, gaat weer lekker met de politiek hé. Zelfs anderhalf modaal al moeite met rondkomen, hoe zou dat in Congo zijn?
Volgend jaar maar eens eerder en langer buurten, had nog afspraken staan savonds dus was wat kut geregeld. Volgend jaar ook met een beter team als het goed is, tenminste wat meer man in ieder geval.Gewoon eens wat vaker bier drinken dus
Haha alsof dat een graadmeter zou moeten zijn voor mij hier
Van de week met Maasveld series gebuurt onder het genot van een pilske, kan ik hier wel weer de rest van de dooddoeners weer neergooien
Maar goed, ontopic, gaat weer lekker met de politiek hé. Zelfs anderhalf modaal al moeite met rondkomen, hoe zou dat in Congo zijn?