Binnenlandse politiek

Abubakari

Well-known member
Dat ligt eraan wat voor andere weggebruikers er zijn. Als er op een pad ook veel wandelaars zijn, dan moet je daar niet te hard fietsen.
Uiteraard, maar dat lijkt hier niet het geval, kijk maar.




img-4067-aangepast.JPG

Dat ik het ooit nog eens voor een VVD’er op zou nemen…🤨
 

Joost

Well-known member
Iemand wordt van z’n fiets getrokken en ligt met botbreuken in het ziekenhuis en wij gaan het hebben over te hard rijdende fietsers op een fietspad🤨
 

zwammy

Well-known member
Zaterdag waren het nog moraalridders als er te vroeg gespeculeerd zou worden maar nu is hij al zeker van z'n fiets af getrokken. Het zijn mooie tijden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uiteraard, maar dat lijkt hier niet het geval, kijk maar.

img-4067-aangepast.JPG

Dat ik het ooit nog eens voor een VVD’er op zou nemen…

Bedankt voor de duiding. Hier toch wel duidelijk dat de wandelaars gewoon op het wandelpad moeten lopen.

Zaterdag waren het nog moraalridders als er te vroeg gespeculeerd zou worden maar nu is hij al zeker van z'n fiets af getrokken. Het zijn mooie tijden.

Die mevrouw zal hem inderdaad gerust niet bewust van haar fiets getrokken hebben. Een ligt duwtje kan voor enorme brokken zorgen. Alleen ik ben wel klaar met zoveel domheid en het ik heb het recht om er te zijn houding. Dat mogen ze flink afstraffen.

Met hardlopen werd ik ook altijd schijtziek van die domme vrouwen van 50+ die 8 km per uur ‘hard’lopen en per se vooraan willen starten en zich verder ook niet aan de spelregels houden dat je goed rechts moet houden als je langzamer bent, omdat ze er recht op hebben. Levert altijd extreem gevaarlijke situaties op als de rest bij de start heel veel sneller is.

Dat soort types als ze gaan wandelen zijn tot dit soort onzin in staat. Uit irritatie een duwtje geven of een rukje aan het stuur. Zal zelf ongetwijfeld een elektrische fiets hebben waarmee ze zonder volledige controle over de fietspaden raast. Ik vul het even volledig in. Graag gedaan.
 

zwammy

Well-known member
Haha alsof dat een graadmeter zou moeten zijn voor mij hier 😄😄😄

Van de week met Maasveld series gebuurt onder het genot van een pilske, kan ik hier wel weer de rest van de dooddoeners weer neergooien 👍👍

Maar goed, ontopic, gaat weer lekker met de politiek hé. Zelfs anderhalf modaal al moeite met rondkomen, hoe zou dat in Congo zijn?
 

Maasveld

Well-known member
Haha alsof dat een graadmeter zou moeten zijn voor mij hier 😄😄😄

Van de week met Maasveld series gebuurt onder het genot van een pilske, kan ik hier wel weer de rest van de dooddoeners weer neergooien 👍👍

Maar goed, ontopic, gaat weer lekker met de politiek hé. Zelfs anderhalf modaal al moeite met rondkomen, hoe zou dat in Congo zijn?
Gewoon eens wat vaker bier drinken dus (y)
 

zwammy

Well-known member
Gewoon eens wat vaker bier drinken dus (y)
Volgend jaar maar eens eerder en langer buurten, had nog afspraken staan savonds dus was wat kut geregeld. Volgend jaar ook met een beter team als het goed is, tenminste wat meer man in ieder geval.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Haha alsof dat een graadmeter zou moeten zijn voor mij hier

Van de week met Maasveld series gebuurt onder het genot van een pilske, kan ik hier wel weer de rest van de dooddoeners weer neergooien

Maar goed, ontopic, gaat weer lekker met de politiek hé. Zelfs anderhalf modaal al moeite met rondkomen, hoe zou dat in Congo zijn?

In Congo zal het modaal inkomen en daarmee anderhalf modaal vermoedelijk een stuk lager liggen.
 
Bovenaan