Dus kunnen ze nog moeilijker rond komen. Maar die hebben dan weer geen plaats voor cruiseschepen voor al die Congolezen, die moeten dus hierheen komen. Tsja, dan krijgen we dat.
Die cruiseschepen zijn enorm slecht voor het milieu en zorgen voor een opwarming van de aarde. Heel vervelend voor de achtergebleven Congolezen.
Niet netjes om een minister thuis op te zoeken.Ik heb begrepen dat de boeren zijn wezen buurten bij de desbetreffende minister. Alom afkeurende reacties maar volgens de politie ging het er vooral gemoedelijk aan toe.
Ik hoor verschillende berichten over dat stikstof, ik begreep dat in BEL en DUI de normen bv 10x zo laag/hoog (het is net vanuit welk standpunt je het bekijkt) liggen dan hier, en dat de boeren onder BEL/DUI regelgeving geen enkel probleem waren.Niemand over de stikstof? In sommige gebieden in Nederland gaan alle boeren verdwijnen, maar dat is zeker niet zo interessant als asielzoekers?
Het zijn toch juist niet de echte boeren die het probleem zijn maar de intensieve veehouderij. In Nederland kunnen we nu eenmaal dat soort dingen heel goed. Het hele land hangt aan elkaar van winstoptimalisatie. Van daken van voetbalstadions tot kippenhouderij.Ik hoor verschillende berichten over dat stikstof, ik begreep dat in BEL en DUI de normen bv 10x zo laag/hoog (het is net vanuit welk standpunt je het bekijkt) liggen dan hier, en dat de boeren onder BEL/DUI regelgeving geen enkel probleem waren.
Verder vraag ik me af: stel dat je die boeren uitkoopt, wat ga je dan doen met die ruimte? Men spreekt over woningbouw. Lijkt me niet handig bv op de Veluwe.. Denk dat weinig mensen zitten te wachten op veel woningen daar. Opvallend dat bv GL groen wil inleveren voor woningen. De politiek doet tegenwoordig gekke dingen. De VVD komt met standpunten die 20 jaar terug ondenkbaar waren en nu GL dat groen wil inleveren voor woningen e,d.