Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Dus kunnen ze nog moeilijker rond komen. Maar die hebben dan weer geen plaats voor cruiseschepen voor al die Congolezen, die moeten dus hierheen komen. Tsja, dan krijgen we dat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dus kunnen ze nog moeilijker rond komen. Maar die hebben dan weer geen plaats voor cruiseschepen voor al die Congolezen, die moeten dus hierheen komen. Tsja, dan krijgen we dat.

Die cruiseschepen zijn enorm slecht voor het milieu en zorgen voor een opwarming van de aarde. Heel vervelend voor de achtergebleven Congolezen.
 

zwammy

Well-known member
Die cruiseschepen zijn enorm slecht voor het milieu en zorgen voor een opwarming van de aarde. Heel vervelend voor de achtergebleven Congolezen.

Asielzoekers gaan voor het milieu, 1e schip is al aangezegd. Dus word het een beetje vervelend voor de klimaatpartijen welke acties toch meer geld opleveren.
 

erka

Well-known member
Niemand over de stikstof? In sommige gebieden in Nederland gaan alle boeren verdwijnen, maar dat is zeker niet zo interessant als asielzoekers?

Zometeen VVD congres met een heullle boze achterban
 

ALenstra

Well-known member
Ik heb begrepen dat de boeren zijn wezen buurten bij de desbetreffende minister. Alom afkeurende reacties maar volgens de politie ging het er vooral gemoedelijk aan toe.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik heb begrepen dat de boeren zijn wezen buurten bij de desbetreffende minister. Alom afkeurende reacties maar volgens de politie ging het er vooral gemoedelijk aan toe.
Niet netjes om een minister thuis op te zoeken.

Maar de minister werd niet uit haar huis gezet door de boeren, andersom gaat wel gebeuren als de plannen doorgaan.
 

JMD

Well-known member
Niemand over de stikstof? In sommige gebieden in Nederland gaan alle boeren verdwijnen, maar dat is zeker niet zo interessant als asielzoekers?
Ik hoor verschillende berichten over dat stikstof, ik begreep dat in BEL en DUI de normen bv 10x zo laag/hoog (het is net vanuit welk standpunt je het bekijkt) liggen dan hier, en dat de boeren onder BEL/DUI regelgeving geen enkel probleem waren.

Verder vraag ik me af: stel dat je die boeren uitkoopt, wat ga je dan doen met die ruimte? Men spreekt over woningbouw. Lijkt me niet handig bv op de Veluwe.. Denk dat weinig mensen zitten te wachten op veel woningen daar. Opvallend dat bv GL groen wil inleveren voor woningen. De politiek doet tegenwoordig gekke dingen. De VVD komt met standpunten die 20 jaar terug ondenkbaar waren en nu GL dat groen wil inleveren voor woningen e,d.
 

Joost

Well-known member
Ik hoor verschillende berichten over dat stikstof, ik begreep dat in BEL en DUI de normen bv 10x zo laag/hoog (het is net vanuit welk standpunt je het bekijkt) liggen dan hier, en dat de boeren onder BEL/DUI regelgeving geen enkel probleem waren.

Verder vraag ik me af: stel dat je die boeren uitkoopt, wat ga je dan doen met die ruimte? Men spreekt over woningbouw. Lijkt me niet handig bv op de Veluwe.. Denk dat weinig mensen zitten te wachten op veel woningen daar. Opvallend dat bv GL groen wil inleveren voor woningen. De politiek doet tegenwoordig gekke dingen. De VVD komt met standpunten die 20 jaar terug ondenkbaar waren en nu GL dat groen wil inleveren voor woningen e,d.
Het zijn toch juist niet de echte boeren die het probleem zijn maar de intensieve veehouderij. In Nederland kunnen we nu eenmaal dat soort dingen heel goed. Het hele land hangt aan elkaar van winstoptimalisatie. Van daken van voetbalstadions tot kippenhouderij.

Uiteindelijk zul je dus helemaal niet zoveel groen zonder boer overhebben.
 

De Wolf

Well-known member
We leven in een land waar eigenlijk teveel mensen op een klein gebieden wonen. Dan wil je ook nog landbouw en gecreëerde natuur samen hebben. Dat werkt gewoon niet samen.
 

JMD

Well-known member
PvdA is gisteren onder de bus gekomen, samen met GL... Die gaan fuseren... Dat worden 2 partijen minder. D66, BIJ1, DENK, SP e.d. lachen in hun vuistje.
 

JMD

Well-known member
Overigens lijkt deze minister de zoveelste die niet op die positie komt omdat ze verstand van zaken heeft, maar omdat ze braaf doet wat de grote leider (in haar geval Rutte) zegt... Echt, hoe kansloos dat stukje... Ze heeft zelf 0,0 verstand.
 
Bovenaan