Er is altijd nog een noodrem.Wordt lastig. De trein rijdt wel langs Stroe, maar er is geen station.
Want het klopt niet?
Zo, weer even het lijntje tussen den Haag en het CBS. De boeren moeten natuurlijk wel in een kwaad daglicht komen.
Daarom, en dat de grond geld waard is zeg nog niet dat je rijk bent. Volgens mij is het gewoon 7 dagen in de week werken en heel weinig vrije tijd.
Maar goed, er met natuurlijk wel geframed worden.
En de Nederland is Racistisch kaart is er gelukkig ook weer
Klinkt dan meer als een hobby als je de boel van de hand kan doen en daarna kan rentenieren. Als ik hypotheekvrij woon en daarnaast nog een bak vrij vermogen heb, dan zou ik niet die 36 uur per week meer gaan werken. Als je dan zeven dagen in de week werkt, dan ben je helemaal gek. We moeten het dus meer vergelijken met Jamel sport en muziek afpakken, daar maak je hem ook niet blij mee.
De trekkebekken was te hoog voor het viaduct 😂Het eerste ongeluk op de snelweg met een tractor staat genoteerd.
Dat juist wel.Daarom, en dat de grond geld waard is zeg nog niet dat je rijk bent.
Dat zal voor de Elon Musken en Jeff Bezossen van de wereld ook gelden.Volgens mij is het gewoon 7 dagen in de week werken en heel weinig vrije tijd.
De Rabobank leeft er van.Ja, je hebt er niks aan he, als je je bedrijf wil houden.