Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
De volgende keer weer lekker naar den Haag toe, is de overlast tenminste op de plek waar het hoort.
 

zwammy

Well-known member
En dan nog. Heerlijk om het juist vandaag naar buiten te brengen. Het is allemaal zo doorzichtig.

In Amsterdam zijn de huizen voortaan een miljoen gemiddeld, dus het zal wel meevallen met de boeren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die Amsterdammers hebben niet allemaal een jacht, dus ze zijn niet allemaal miljonair.

Volgens de definitie van Van Dale hebben we denk ik maar weinig miljonairs. Ik denk niet dat er veel miljonairs per sé 1 miljoen liquide houden.
 

zwammy

Well-known member
Daarom, en dat de grond geld waard is zeg nog niet dat je rijk bent. Volgens mij is het gewoon 7 dagen in de week werken en heel weinig vrije tijd.

Maar goed, er met natuurlijk wel geframed worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daarom, en dat de grond geld waard is zeg nog niet dat je rijk bent. Volgens mij is het gewoon 7 dagen in de week werken en heel weinig vrije tijd.

Maar goed, er met natuurlijk wel geframed worden.

Klinkt dan meer als een hobby als je de boel van de hand kan doen en daarna kan rentenieren. Als ik hypotheekvrij woon en daarnaast nog een bak vrij vermogen heb, dan zou ik niet die 36 uur per week meer gaan werken. Als je dan zeven dagen in de week werkt, dan ben je helemaal gek. We moeten het dus meer vergelijken met Jamel sport en muziek afpakken, daar maak je hem ook niet blij mee.
 

zwammy

Well-known member
Klinkt dan meer als een hobby als je de boel van de hand kan doen en daarna kan rentenieren. Als ik hypotheekvrij woon en daarnaast nog een bak vrij vermogen heb, dan zou ik niet die 36 uur per week meer gaan werken. Als je dan zeven dagen in de week werkt, dan ben je helemaal gek. We moeten het dus meer vergelijken met Jamel sport en muziek afpakken, daar maak je hem ook niet blij mee.

Zie het meer als een levenswerk van enkele generaties wat kapot gemaakt wordt door een stel incompetente bestuurders . Maar goed, we zijn er nog niet.
 
Bovenaan