Baudet werd als filmster binnengehaald in Urk maar haalt er nul zetels.
Puur en alleen omdat zijn stemmers op zee zijn om ons land te voeden!Baudet werd als filmster binnengehaald in Urk maar haalt er nul zetels.
Ook in Tilburg geen zetel voor Baudet.In Groningen ook 0 waarschijnlijk en PVV ook 0
Klaver is dolblij dat men meer voor GL heeft gekozen... In Amsterdam (toch een van de hotspots voor GL) verliezen ze 20% van hun zetelaantal... Tsja.
Ze zien dit zelf als wraak omdat ze 4 jaar geleden, ondanks dat ze de grootste waren, werden buitengesloten door de andere partijen.In Barendrecht had één lokale partij driekwart van de zetels? Die kunnen dan zelfs nog een interne ruzie overleven.
Haha, daar kan ik me alles bij voorstellen. Goh, wat zullen die mensen een heerlijke avond hebben gehad!Ze zien dit zelf als wraak omdat ze 4 jaar geleden, ondanks dat ze de grootste waren, werden buitengesloten door de andere partijen.
Ze zien dit zelf als wraak omdat ze 4 jaar geleden, ondanks dat ze de grootste waren, werden buitengesloten door de andere partijen.
Helaas in beide gemeenten een idioot in de raad.Hier PvdA en GL...
Ze zien dit zelf als wraak omdat ze 4 jaar geleden, ondanks dat ze de grootste waren, werden buitengesloten door de andere partijen.
Dat zijn er meer.In Rotterdam werd Leefbaar buitengesloten. Ik ben benieuwd of ze dat weer gaan doen. Het maakt de opkomst iig niet groter.
In mijn volgende gemeente Hoorn zijn er 35 zetels te verdelen. De grootste partij heeft er 5. Maar liefst zes lokale partijen met samen 18 zetels. Dus er zal minimaal een lokale partij in het College komen. Minimaal vijf partijen in het College. Echt een bizar verdeelde stad.
In Alkmaar ook veel partijen nodig. Totaal 39 zetels en (volgens de prognose) 3 partijen met 5 zetels en 2 met 4 zetels.Dat zijn er meer.
In Maastricht zijn er 39 zetels en pas als je de 5 grootste samenpakt heb je genoeg zetels voor coalitie.
Voor Lelystad hetzelfde.