Wigboldus
Well-known member
Een burgerlijke woning in een jaren 80 wijk.Dat begrijp ik. Een mooie woning aan de Loswal?
Goed bezig!
Een burgerlijke woning in een jaren 80 wijk.Dat begrijp ik. Een mooie woning aan de Loswal?
Goed bezig!
Ik gun je daar een heel prettig leven.Een burgerlijke woning in een jaren 80 wijk.
Ook nog een paar Russen die zijn wezen stemmen, Forum voor Democratie krijgt 1 zetel.In Rotterdam alleen de Leefbaren boven de 20%, de rest allemaal onder de 10% in de eerste exitpoll...
Jezus Leeft ook met 1 zetel in de raad daar... (volgens de eerste exitpoll)
Ik ben wel heel benieuwd hoe er in de provincie gestemd wordt, gezien de aardgas perikelen.Ik kijk het liveprogramma van RTV Noord. PVV flinke winst in Oost-Groningen, maar in de rest van de provincie vrijwel niks.
Ik ben wel heel benieuwd hoe er in de provincie gestemd wordt, gezien de aardgas perikelen.
Dus gewoon leegpompen die provincie.Niet heel anders dan anders, helaas.
Dank je. Nog steeds trots op Zwolle met zijn hoge opkomst en mooi dat nog even werd benoemd dat Zwolle bekend staat om zijn vele vrijwilligers.Ik gun je daar een heel prettig leven.
Oja, doe eens wat vaker posten hier.
Zo te lezen ga je dat straks in Kampen ook opschroeven.Dank je. Nog steeds trots op Zwolle met zijn hoge opkomst en mooi dat nog even werd benoemd dat Zwolle bekend staat om zijn vele vrijwilligers.
Jezus Leeft krijgt 0,3%, dus niet eens in de buurt van een zetel. Lekker gepeild...In Rotterdam alleen de Leefbaren boven de 20%, de rest allemaal onder de 10% in de eerste exitpoll...
Jezus Leeft ook met 1 zetel in de raad daar... (volgens de eerste exitpoll)
Maar hij leeft wel!Jezus Leeft krijgt 0,3%, dus niet eens in de buurt van een zetel. Lekker gepeild...
Baudet werd als filmster binnengehaald in Urk maar haalt er nul zetels.