Waar ga je naartoe verhuizen? Of weet je alleen dat je Amsterdam uit wil maar moet nog met je vrouw kijken waar naartoe?Je kunt dat blijven herhalen, maar ik geloof niet dat ik hierop heb gestemd. Het is mijn laatste gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam.
Ik opteer China.Waar ga je naartoe verhuizen? Of weet je alleen dat je Amsterdam uit wil maar moet nog met je vrouw kijken waar naartoe?
Hoeft er in ieder geval niet ingewikkeld worden nagedacht waarop je moet stemmen.Ik opteer China.
Linkje?Ik zit vandaag gekluisterd aan een site die de opkomst in 8 gemeentes (Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Groningen, Nijmegen, Tynaarlo en Harderwijk) bijhoudt. Op die site is te zien dat de opkomst in de gemeente Groningen, met nog twee uur te gaan, al hoger is dan in 2018. Groningen had toen verlate gemeenteraadsverkiezingen, dus waarschijnlijk ligt het meer aan de opkomst van 2018 dan die van dit jaar.
opkomstenuitslag.nlLinkje?
Waar ga je naartoe Wigboldus?Ik heb mijn plicht ook gedaan om vervolgens over een paar weken deze gemeente te verlaten. Ik heb er zelf dus niet zoveel aan.
Van Zwolle naar Kampen. Eerste koophuis voor mij. Meer huis voor mijn geld dan in Zwolle en dichter bij mijn werk.Waar ga je naartoe Wigboldus?