Tsja. Gewogen en te licht bevonden. Next.Ik vind Volt helaas nog een beetje tegenvallen. Was er erg benieuwd naar, want ze hebben best een mooi programma. Maar ik vind ze tot nu toe zwak in de debatten. Hun kamerleden hebben vrees ik te weinig onderscheidend vermogen om een serieuze speler voor de lange termijn te gaan worden. Hopelijk zit ik ernaast, want hun programma is dermate veelbelovend dat het voor mij in principe de enige partij is in ons huidige politieke stelsel waarbij ik zou overwegen om me echt actief aan te sluiten.
FVD doet hier mee, dus we moeten wel.Gewoon uit interesse: gaan jullie ook stemmen voor de gemeenteraad volgende week?
Ik zou echt niet weten waar ik op moet stemmen. Dus nee.Gewoon uit interesse: gaan jullie ook stemmen voor de gemeenteraad volgende week?
Vanzelfsprekend.Gewoon uit interesse: gaan jullie ook stemmen voor de gemeenteraad volgende week?
Ik zou echt niet weten waar ik op moet stemmen. Dus nee.
Het was een grapje, sorry. In onze gemeente zijn er geen gemeenteraadsverkiezingen vanwege een aanstaande fusie. Dus vandaar dat ik niet weet waar ik op zou moeten stemmen.Geen interesse of je buurt een beetje schoon is, veilig, genoeg huizen, veilig verkeer, beetje leuk centrumpje, veel of weinig geld voor sport en cultuur?
Gristenhond.Uiteraard. Denk dat ik weer op het CDA raadslid ga stemmen. Die doet zijn werk prima.
Gristenhond.
Dat zou ik inderdaad hebben gedaan als die slappe zakken niet weer met Rutte, Kaag en Hoekstra in een kabinet waren gestapt.Nu je Volt hebt afgeschreven ga jij vast weer terug naar de Christen Jugend.
Het was een grapje, sorry. In onze gemeente zijn er geen gemeenteraadsverkiezingen vanwege een aanstaande fusie. Dus vandaar dat ik niet weet waar ik op zou moeten stemmen.
Home
Dit is de officiële site van de gemeente Voorne aan Zee. U kunt terecht voor informatie en online dienstverlening.www.hellevoetsluis.nl
Geeft niks, ik snap dat je dat niet paraat hebt.Vergeef me mij JMD'tje, maar ik weet helaas niet van elke gemeente waar wel en niet verkiezingen zijn
Enne: gevegt is een lul.
Ik stem altijd. En ik vind het lokaal veel gemakkelijker dan landelijk. Waar de meeste partijen in deze bible belt-gemeente vooral keuvelen over voor mij onbelangrijke zaken als wel of geen koopzondag, een bruisend centrum of het afvalbeleid is er eentje die duidelijk voor meer groen in de gemeente gaat dus die kies ik.Gewoon uit interesse: gaan jullie ook stemmen voor de gemeenteraad volgende week?