Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Nee, geen idee wie dat is. Kun je uitleggen waarom hij relevant is in deze?
Jouw denktrant: 'de meeste wetenschappers zeggen dit, dus degene die wat anders zegt kan nooit gelijk hebben'
Galile? ging tegen de wetenschappers van die tijd in door te zeggen dat de aarde om de zon draaide. Als we jouw denktrant volgen had jij dus in die tijd gezegd dat Galile? geen gelijk had 'omdat de meeste wetenschappers zeggen dat de zon om de aarde draait'
 

ElSimao

Active member
Jouw denktrant: 'de meeste wetenschappers zeggen dit, dus degene die wat anders zegt kan nooit gelijk hebben'
Galile? ging tegen de wetenschappers van die tijd in door te zeggen dat de aarde om de zon draaide. Als we jouw denktrant volgen had jij dus in die tijd gezegd dat Galile? geen gelijk had 'omdat de meeste wetenschappers zeggen dat de zon om de aarde draait'

Galilei vs de kerk was een voorbeeld van een daadwerkelijke wetenschapper tegenover een groep theocraten. Nu is het een discussie tussen een groep echter wetenschappers tegen een politicus die aandacht wil. Nou, welke kant zou nou sterker staan?
 

JMD

Well-known member
Galilei vs de kerk was een voorbeeld van een daadwerkelijke wetenschapper tegenover een groep theocraten. Nu is het een discussie tussen een groep echter wetenschappers tegen een politicus die aandacht wil. Nou, welke kant zou nou sterker staan?

Het gaat over die groep wetenschappers tegen een andere (kleinere, dat is zeker) groep wetenschappers.
 

JMD

Well-known member
Prima dat tussen die groepen discussie is, maar wat de toegevoegde waarde van Baudet daarin is, is mij onbekend

Hetzelfde als dat bv Klaver de wetenschappers aan 'zijn' kant aanhaalt om te pleiten voor meer geld voor klimaatbeheersing.
(overigens was die wetenschapper door de Volkskrant gevraagd om zijn mening te geven, niet door Baudet)
 

zwammy

Well-known member
Hij vond dat Riemstra ontslagen moest worden.

Nee, dat was voor dit alles. Toen Hiemstra zei dat hij 4x quatsch vertelde in ??n zin. Toen daarna bleek dat het allemaal geen quatsch bleek te zijn kwam Hiemstra met zijn sneer en blijkbaar Baudet ook nog maar die is elsimao nog aan het zoeken denk ik.
 

ElSimao

Active member
Nee, dat was voor dit alles. Toen Hiemstra zei dat hij 4x quatsch vertelde in ??n zin. Toen daarna bleek dat het allemaal geen quatsch bleek te zijn kwam Hiemstra met zijn sneer en blijkbaar Baudet ook nog maar die is elsimao nog aan het zoeken denk ik.

Het "Gerrit durft niet" gemist?

Overigens zijn de mensen die hem gelijk geven zelf klimaatscepticus. Dus net zoiets als dat je tweet dat Joden kut zijn en dat David Duke je gelijk geeft.
 

zwammy

Well-known member
Die heb ik inderdaad gemist. Maar ik zal hem wel even opzoeken want dat is inderdaad een sneer.

Dat maakt het niet betwistbaar?
 

ElSimao

Active member
Hetzelfde als dat bv Klaver de wetenschappers aan 'zijn' kant aanhaalt om te pleiten voor meer geld voor klimaatbeheersing.
(overigens was die wetenschapper door de Volkskrant gevraagd om zijn mening te geven, niet door Baudet)

Baudet wil een debat aangaan met echte wetenschappers en hem en wil iedereen een gelijk podium geven. Kennelijk is hij dus van mening dat zijn wikipedia mening even belangrijk is als die van mensen die jarenlang professioneel met de materie bezig zijn.

Dan mag dat jochie wel even inbinden van mij.
 

ElSimao

Active member
Die heb ik inderdaad gemist. Maar ik zal hem wel even opzoeken want dat is inderdaad een sneer.

Dat maakt het niet betwistbaar?

Jij stelt een aantal keren dat gebleken zou zijn dat Thierry gelijk zou hebben. In werkelijkheid is het alleen maar zo dat een bepaalde kant hem gelijk gegeven heeft. Dat is wat anders.
 
Bovenaan