Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Laten we vooral die partij heel serieus nemen. Gewoon de humor ervan inzien. Al vind ik het wel sneu voor de mevrouw zelf. Die stapt de gemeente politiek in met een hoop goede bedoelingen, niet met het oog om landelijk in de picture te zijn.
 

zwammy

Well-known member
Ja, vooral omdat ze alleen maar dingen op de agenda hebben staan die niet in de gemeenteraad besproken worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Landelijke partijen nemen ook zaken op in hun programma voor de Tweede Kamerverkiezingen waarover de EU gaat. Al kun je daar nog van zeggen dat ze daar nog indirect invloed op hebben.
 

JMD

Well-known member
Laten we vooral die partij heel serieus nemen. Gewoon de humor ervan inzien.
Ben benieuwd of jij die humor er ook van inziet als Bij1 met een zetel of 3 in de raad van Amsterdam komt....

Al vind ik het wel sneu voor de mevrouw zelf. Die stapt de gemeente politiek in met een hoop goede bedoelingen, niet met het oog om landelijk in de picture te zijn.
Dat zeker. Alhoewel je op je vingers kunt natellen dat je als potentieel gemeenteraadslid van Amsterdam al vrij snel landelijk in de picture bent.
 

zwammy

Well-known member
Homophobia kunnen ze iig wel in Amsterdam aanpakken. Van de week weer een met een baksteen bijgewerkt las ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klaver die weet het minst de kijkers van Vijf Jaar Later te trekken. Ook erg opvallend.
 

zwammy

Well-known member
Mooi man. Idioten die zich afgesplitst hebben van de pvda. Wat een heerlijke partij is het ook. Ik ga er op stemmen!
 

zwammy

Well-known member
Baudet blijkt toch wel gedeeltelijk gelijk te hebben over het klimaat en heeft Hiemstra uitgedaagd voor een debat daarover, Hiemstra heeft afgezegd.
 
Bovenaan