Dat weet ik niet.Die zouden er ook 2 bijzitten toch?
Volgens mij wel. Zal thuis even nalezen wie het waren.
Hij zal wel een andere reden hebben om niet met Baudet in een zaaltje te willen discussi?ren.
Dat omhooggevallen studentje weet er toch geen zak van zeg. Is gewoon een publiciteitsstunt, goed dat Hiemstra daar niet aan meewerkt.
Hij zal wel een andere reden hebben om niet met Baudet in een zaaltje te willen discussi?ren.
Hiemstra heeft al gezegd waarom hij niet wil. Hij wil geen 'wedstrijdje'.Baudet had een klimaatdeskundige, Hiemstra mocht iemand uitkiezen.
Baudet had een klimaatdeskundige, Hiemstra mocht iemand uitkiezen.
Je kan het niet met de standpunten van hem eens zijn, hij is wel doctor in de rechten, dus 'omhooggevallen studentje' vind ik een beetje denigrerend klinken.
Alsof Baudet zich niet in kan lezen in zaken buiten het recht om.In het geval van Baudet natuurlijk terecht. Een ex-student rechten zonder enige achtergrond in klimaatkwesties die even vertelt hoe het zit. Ondanks dat de meeste wetenschappers het ermee oneens zijn.
Twee leden zijn van de lijst BIJ1 gehaald. Een jokkebrok en een racist.
Het is in zeer korte tijd een volwaardige partij geworden. Toch knap.
Toch weer een weekje publiciteit gegenereerd. Als elke onbeduidende lokale partij met 0 zetels toch eens zo veel aandacht zou krijgen.Twee leden zijn van de lijst BIJ1 gehaald. Een jokkebrok en een racist.
Sinds wanneer is wetenschap gebaseerd op 'wat de meeste wetenschappers vinden'?In het geval van Baudet natuurlijk terecht. Een ex-student rechten zonder enige achtergrond in klimaatkwesties die even vertelt hoe het zit. Ondanks dat de meeste wetenschappers het ermee oneens zijn.
Twee leden zijn van de lijst BIJ1 gehaald. Een jokkebrok en een racist.
Een heel interessant kapsel. Schijnt in de jaren 30 en 40 erg hip geweest te zijn.Wat dachten we van het kapsel van Tom Kuilder?
(Meneer is lijsttrekker van de PVV Emmen.)