Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Jij stelt een aantal keren dat gebleken zou zijn dat Thierry gelijk zou hebben. In werkelijkheid is het alleen maar zo dat een bepaalde kant hem gelijk gegeven heeft. Dat is wat anders.

Begrijpend lezen blijkt toch echt wel een probleem voor je te zijn.

Er zijn verschillende visies, Hiemstra zegt dat de stelling van Baudet onzin is en dat word teruggeroepen.

Ik begin toch wel een beetje te twijfelen aan je capaciteiten als CEO :sad:
 

ElSimao

Active member
Begrijpend lezen blijkt toch echt wel een probleem voor je te zijn.

Er zijn verschillende visies, Hiemstra zegt dat de stelling van Baudet onzin is en dat word teruggeroepen.

Ik begin toch wel een beetje te twijfelen aan je capaciteiten als CEO :sad:

Mja, dit is wel een hele wonderlijke uitleg van de discussie ;)
 

Ska P 187

Well-known member
Gewoon interesse, ik ben ondernemer en verhuur, verkoop, verbouw, onderhoud huisjes aan de Costa Blanca en schaam me daar niet voor.
Ik neem aan dat jij gewoon voor een baas werkt.
Dan sta je in mijn beleving altijd onder mij wegens gebrek aan ballen.
Dwz als je commercieel bezig bent, maar goed, zo zie ik het.
Mensen in (gezondheids) zorg, onderwijs op niet directie niveau, heb ik ook een groot respect voor vanwege de bijdrage aan de maatschappij.
De rest zijn gewoon loonslaven die naar ik hoop hun zakken en beetje kunnen vullen.
Ze kunnen echter nog zo veel verdienen, ik respecteer ze, qua werk, altijd minder als iemand die voor zichzelf werkt, laat staan andere mensen aan het werk zet.
 
Laatst bewerkt:

ElSimao

Active member
Gewoon interesse, ik ben ondernemer en verhuur, verkoop, verbouw, onderhoud huisjes aan de Costa Blanca en schaam me daar niet voor.
Ik neem aan dat jij gewoon voor een baas werkt.
Dan sta je in mijn beleving altijd onder mij wegens gebrek aan ballen.
Dwz als je commercieel bezig bent, maar goed, zo zie ik het.
Mensen in (gezondheids) zorg, onderwijs op niet directie niveau, heb ik ook een groot respect voor vanwege de bijdrage aan de maatschappij.
De rest zijn gewoon loonslaven die naar ik hoop hun zakken en beetje kunnen vullen.
Ze kunnen echter nog zo veel verdienen, ik respecteer ze, qua werk, altijd minder als iemand die voor zichzelf werkt, laat staan andere mensen aan het werk zet.

Interessante zienswijze.
 

zwammy

Well-known member
Je vroeg het wel aan mij dus vooruit. Mij boeit het niet zoveel maar voor mijn spaanse vriend, wat doe jij voor werk simauwke
 

Ska P 187

Well-known member
Die jongen schaamde zich niet voor zichzelf, ik heb de indruk dat elSimau en beetje een tegenvaller wordt, of zijn werk moet zo uniek zijn dat wanneer hij een tipje van de sluier oplicht hij zijn anonimiteit kwijt is.
En dat zou toch jammer zijn.
Kom op ElSimau zolang je niet handje ophoudt kan je eigenlijk weinig kwaad doen in mijn ogen.
 

SuikerBrood

Well-known member
Gewoon interesse, ik ben ondernemer en verhuur, verkoop, verbouw, onderhoud huisjes aan de Costa Blanca en schaam me daar niet voor.
Ik neem aan dat jij gewoon voor een baas werkt.
Dan sta je in mijn beleving altijd onder mij wegens gebrek aan ballen.
Dwz als je commercieel bezig bent, maar goed, zo zie ik het.
Mensen in (gezondheids) zorg, onderwijs op niet directie niveau, heb ik ook een groot respect voor vanwege de bijdrage aan de maatschappij.
De rest zijn gewoon loonslaven die naar ik hoop hun zakken en beetje kunnen vullen.
Ze kunnen echter nog zo veel verdienen, ik respecteer ze, qua werk, altijd minder als iemand die voor zichzelf werkt, laat staan andere mensen aan het werk zet.

Ik vind dit een hele rare post. Maar blijkbaar vallen anderen hier niet over. ''dan sta je onder mij''
Zit je in de brugklas ofzo?
 

ElSimao

Active member
Die jongen schaamde zich niet voor zichzelf, ik heb de indruk dat elSimau en beetje een tegenvaller wordt, of zijn werk moet zo uniek zijn dat wanneer hij een tipje van de sluier oplicht hij zijn anonimiteit kwijt is.
En dat zou toch jammer zijn.
Kom op ElSimau zolang je niet handje ophoudt kan je eigenlijk weinig kwaad doen in mijn ogen.

Inhoudelijk graag.
 

Ska P 187

Well-known member
Eh Baudet mag best zijn mening ventileren, ondanks dat hij er niet voor heeft gestudeerd.
Blijkbaar heeft hij zich wel ingelezen.
 

SuikerBrood

Well-known member
Baudet mag roepen wat hij wil, maar laten we niet doen alsof een discussie over iets ingewikkelds en grootschaligs als klimaatverandering zin heeft. Dat wordt het heen en weer roepen van 'feitjes' en daar heeft niemand baat bij. Laat de wetenschap bij de wetenschap en de politiek bij de politiek. Anders krijgen we Amerikaanse toestanden waar geen enkel feit meer vaststaat.
 
Bovenaan