JFK
Well-known member
Ik heb al vier jaar een hekel aan Kaag.Ze zei ook echt MIJN, met enorme nadruk. Ik heb echt een hekel aan Kaag (gekregen, moet ik zeggen) maar dit vind ik dan wel grappig.
Ik heb al vier jaar een hekel aan Kaag.Ze zei ook echt MIJN, met enorme nadruk. Ik heb echt een hekel aan Kaag (gekregen, moet ik zeggen) maar dit vind ik dan wel grappig.
Als ze de zegen van de VVD krijgen, is hun plekje veilig.De CU kan zo geschiedenis schrijven door ook het coronapaspoort te blokkeren. Daar is namelijk een motie voor ondertekend door de voltallige oppositie. De wraak in optima forma.
Ik al 20 jaar aan jou.Ik heb al vier jaar een hekel aan Kaag.
Ik heb al vier jaar een hekel aan Kaag.
Feitelijk heeft ze dat vanavond wel gedaan.Haar toontje en maniertjes wel ja, maar in het begin dacht ik nog echt dat zij wat vernieuwing kon brengen.
Klopt. Maar ze zit nog wel bij de kabinetsformatie en daar toont ze aan niet voor vernieuwing te zijn.Feitelijk heeft ze dat vanavond wel gedaan.
Hoezo niet?Klopt. Maar ze zit nog wel bij de kabinetsformatie en daar toont ze aan niet voor vernieuwing te zijn.
Hoe harder er wordt geroepen over vernieuwing, hoe meer ik een hekel krijg aan dat soort politici.Haar toontje en maniertjes wel ja, maar in het begin dacht ik nog echt dat zij wat vernieuwing kon brengen.
Feitelijk heeft ze dat vanavond wel gedaan.
Misschien zit ik er helemaal naast, maar volgens mij is opstappen na een motie van afkeuring, in tegenstelling tot na een motie van wantrouwen, niet gebruikelijk.Hoezo? Er zijn genoeg ministers afgetreden in het verleden ivm motie van afkeuring. Of bedoel je iets anders.
Afkeuring gaat om het beleid. Wantrouwen om de functie. Een groot verschil.Misschien zit ik er helemaal naast, maar volgens mij is opstappen na een motie van afkeuring, in tegenstelling tot na een motie van wantrouwen, niet gebruikelijk.
En niet door de CU volgens mij, maar door de clowns van de PVDA, die met het kabinet hebben meegestemd.Coronapas gaat door.
Voorsorteren dus.En niet door de CU volgens mij, maar door de clowns van de PVDA, die met het kabinet hebben meegestemd.
Goh, verrassend. Het pluche roept.En niet door de CU volgens mij, maar door de clowns van de PVDA, die met het kabinet hebben meegestemd.
Nee, er is net een motie aangenomen dat je daarvoor niet je QR code hoeft te laten scannen. Evenals op de terrassen trouwens.Maar goed, moeten we nu voor het afhalen van een broodje frikandel in de sportkantine onze QR code laten scannen?