Binnenlandse politiek

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klopt, maar inderdaad wat Jamel zegt, geen smoesjes maar direct consequenties verbinden en nog een sneer naar Rutte ook.
En een sneer naar die dwerg die achter haar zat, die niet alleen een motie van afkeuring als betrokken kabinetslid kreeg, maar ook een persoonlijke motie van afkeuring als minister van defensie. Maar zij voelt blijkbaar (vooralsnog) niet de verantwoordelijkheid om op te stappen.
 

JMD

Well-known member
Hopppaaaa Kaag weg als minister.
Tsja, maar dan zit ze nog wel in de Kamer als fractievoorzitter en zit ze alsnog bij de formatiegesprekken...

Vergeleken bij Kaag is Rob Jetten zelfs nog sympathieker en meelevender.
 

JMD

Well-known member
Klopt, maar inderdaad wat Jamel zegt, geen smoesjes maar direct consequenties verbinden en nog een sneer naar Rutte ook.
Wat was die sneer???
Ik kijk namelijk niet, had niet verwacht dat ze op zou stappen en zag ineens de melding op TT.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat was die sneer???
Ik kijk namelijk niet, had niet verwacht dat ze op zou stappen en zag ineens de melding op TT.
“In mijn opvatting over democratie en de cultuur van ons bestuur, moet de minister gaan als het beleid wordt afgekeurd.”
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
De CU heeft D66 nu wel even heel hard teruggepakt.
De CU kan zo geschiedenis schrijven door ook het coronapaspoort te blokkeren. Daar is namelijk een motie voor ondertekend door de voltallige oppositie. De wraak in optima forma.
 

erka

Well-known member
“In mijn opvatting over democratie en de cultuur van ons bestuur, moet de minister gaan als het beleid wordt afgekeurd.”

Ze zei ook echt MIJN, met enorme nadruk. Ik heb echt een hekel aan Kaag (gekregen, moet ik zeggen) maar dit vind ik dan wel grappig.
 
Bovenaan