Binnenlandse politiek

leo1949

Well-known member
Ja Pieter Omtzigt is gewoon te ver gegaan.
Hij heeft nabestaanden geschoffeerd van de MH17-ramp.
Ik vindt dat hij moet vertrekken uit het openbaar bestuur !!!
 

leo1949

Well-known member
Ik zou zeggen, klieder een spandoekje en trek naar Den Haag!

Heeft geen zin zolang rechts aan de macht is blijven dit soort dingen gebeuren, en ja een beetje schofferen moet toch kunnen de nabestaanden van vlucht MH17 kunnen dat vast wel hebben.
 

Pascallovic

Well-known member
Heeft geen zin zolang rechts aan de macht is blijven dit soort dingen gebeuren, en ja een beetje schofferen moet toch kunnen de nabestaanden van vlucht MH17 kunnen dat vast wel hebben.
Het zegt natuurlijk ook iets dat links met dat verschrikkelijke rechtse beleid van de laatste tientallen jaren niet verder komt dan 39 kut zeteltjes.
 

leo1949

Well-known member
Het zegt natuurlijk ook iets dat links met dat verschrikkelijke rechtse beleid van de laatste tientallen jaren niet verder komt dan 39 kut zeteltjes.

Och een nieuw rechts kabinet dus ook weer nieuwe schandalen.
Ik ben benieuwd welk kabinet het gaat winnen, wordt het Rutte ll of Rutte lll.
Voor de 2e uitglijder is geen hulp van links nodig dat kan de VVD heel goed zelf.
We kunnen dat live meemaken op woensdag 15 november 14.15 uur op de bekend politieke kanalen.
Want dan word er een nieuw sponsorcontract geregeld.

DOVv4lZXUAA_qWT.jpg:large
 

JMD

Well-known member
Och een nieuw rechts kabinet dus ook weer nieuwe schandalen.
Ik ben benieuwd welk kabinet het gaat winnen, wordt het Rutte ll of Rutte lll.
Voor de 2e uitglijder is geen hulp van links nodig dat kan de VVD heel goed zelf.
We kunnen dat live meemaken op woensdag 15 november 14.15 uur op de bekend politieke kanalen.
Want dan word er een nieuw sponsorcontract geregeld.

DOVv4lZXUAA_qWT.jpg:large

En dan nog steeds blijft links in de marge... Als rechts het zo slecht doet, hoe komt het dan dat links al jaren zo 'marginaal' is?
 

Batigoal

Well-known member
Het zegt natuurlijk ook iets dat links met dat verschrikkelijke rechtse beleid van de laatste tientallen jaren niet verder komt dan 39 kut zeteltjes.

Daar heb je helemaal gelijk in. Je kunt wel je vraagtekens zetten waarom de VVD zoveel stemmen trekt ondanks veel toch wel serieuze integriteitsincidenten de afgelopen jaren. Dan is er voor de mensen voor wie integratie niet het belangrijkste thema is geen serieus alternatief op rechts. En blijkbaar is integriteit voor veel mensen niet belangrijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Daar heb je helemaal gelijk in. Je kunt wel je vraagtekens zetten waarom de VVD zoveel stemmen trekt ondanks veel toch wel serieuze integriteitsincidenten de afgelopen jaren. Dan is er voor de mensen voor wie integratie niet het belangrijkste thema is geen serieus alternatief op rechts. En blijkbaar is integriteit voor veel mensen niet belangrijk.

Je stemt toch altijd op de minst slechte optie. Maar ik vind dat het afgelopen periode wel bal was met bewindvoerders. Zo?n Van de Steur wist je eigenlijk al meteen dat het fout zou gaan.

De kans dat ik in maart op de VVD stem acht ik niet groot.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Waar zou dan eventueel op gaan stemmen?

Dat moet ik even bekijken. Lokaal hebben ze mij flink zitten naaien samen met D66. Iets te zeer met de communisten van de SP lopen knuffelen.

Zal eens kijken wat het gaat worden. Zal eens kijken wat er in de verkiezingsprogramma?s van CDA, FvD, PvdD, Ouderenpartij, Piraten Partij en weet ik veel wie er nog meer mee doen. Erfpacht is het belangrijkste, dus zal wel CDA worden.
 

vakx2.0

Banned
Was niet netjes wat ie deed.

Maar anderzijds, hij was wel nog zo'n beetje de enige politicus die zich met ziel en zaligheid voor het MH17-dossier inzette.
Het merendeel van de politici (en de media) hadden hun handen er al lang vanaf getrokken.

En juist die lakse lui, zijn nu weer de grootste schreeuwerds.
 
Bovenaan