Ik zou zeggen, klieder een spandoekje en trek naar Den Haag!Ja Pieter Omtzigt is gewoon te ver gegaan.
Hij heeft nabestaanden geschoffeerd van de MH17-ramp.
Ik vindt dat hij moet vertrekken uit het openbaar bestuur !!!
Ik zou zeggen, klieder een spandoekje en trek naar Den Haag!
Het zegt natuurlijk ook iets dat links met dat verschrikkelijke rechtse beleid van de laatste tientallen jaren niet verder komt dan 39 kut zeteltjes.Heeft geen zin zolang rechts aan de macht is blijven dit soort dingen gebeuren, en ja een beetje schofferen moet toch kunnen de nabestaanden van vlucht MH17 kunnen dat vast wel hebben.
Het zegt natuurlijk ook iets dat links met dat verschrikkelijke rechtse beleid van de laatste tientallen jaren niet verder komt dan 39 kut zeteltjes.
Het zegt natuurlijk ook iets dat links met dat verschrikkelijke rechtse beleid van de laatste tientallen jaren niet verder komt dan 39 kut zeteltjes.
Och een nieuw rechts kabinet dus ook weer nieuwe schandalen.
Ik ben benieuwd welk kabinet het gaat winnen, wordt het Rutte ll of Rutte lll.
Voor de 2e uitglijder is geen hulp van links nodig dat kan de VVD heel goed zelf.
We kunnen dat live meemaken op woensdag 15 november 14.15 uur op de bekend politieke kanalen.
Want dan word er een nieuw sponsorcontract geregeld.
De meerderheid van de NL bevolking kiest blijkbaar voor rechts.
Voor sommigen moeilijk te verkroppen.
De meerderheid van de NL bevolking kiest blijkbaar voor rechts.
Daar heb je helemaal gelijk in. Je kunt wel je vraagtekens zetten waarom de VVD zoveel stemmen trekt ondanks veel toch wel serieuze integriteitsincidenten de afgelopen jaren. Dan is er voor de mensen voor wie integratie niet het belangrijkste thema is geen serieus alternatief op rechts. En blijkbaar is integriteit voor veel mensen niet belangrijk.
De kans dat ik in maart op de VVD stem acht ik niet groot.
Waar zou dan eventueel op gaan stemmen?
Waar zou dan eventueel op gaan stemmen?
Ja CDA is wel een lichtend voorbeeld met die Omtzigt. :heinz: