Pascallovic
Well-known member
De SP zal nooit zulke fouten maken als Omtzigt, die hebben voor die tijd al hun handen van relevante kwesties afgetrokken.
Wat zal het frustrerend zijn als Rutte zich onverhoopt niet laat klem zetten.
Waarom dan?
Geen idee. Ik lul maar wat in de rondte.
Laat ik eerlijk zijn, wie ben ik om geen vertrouwen te hebben in Rutte?
Een oude seniele Fries uit Dalfsen.
Geen idee. Ik lul maar wat in de rondte.
Laat ik eerlijk zijn, wie ben ik om geen vertrouwen te hebben in Rutte?
En t?ch snap ik de keuze van het kabinet en kan ik erachter staan.Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het ook allemaal niet handig vind hoor maar ik heb ook geen zin om mee te gaan met die Leo retoriek. Ik zeg ook niet dat het geld gaat opleveren (net zo min dat je kunt zeggen wat het ons gaat kosten) maar zolang alle "kenners" over elkaar heen struikelen maar er nog geen enkele objectieve berekening te maken valt ga ik toch maar niet mee in de massa hysterie.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het ook allemaal niet handig vind hoor maar ik heb ook geen zin om mee te gaan met die Leo retoriek. Ik zeg ook niet dat het geld gaat opleveren (net zo min dat je kunt zeggen wat het ons gaat kosten) maar zolang alle "kenners" over elkaar heen struikelen maar er nog geen enkele objectieve berekening te maken valt ga ik toch maar niet mee in de massa hysterie.
Wat ik het meest opmerkelijk vind van dit gedoe, is het schermen met banen. Een hoofdkantoor verplaatsen kost hooguit 400 banen.
Niemand die even dieper nadenkt en maar roept dat het hele bedrijf weggaat. Dat doen ze dus nooit.
En t?ch snap ik de keuze van het kabinet en kan ik erachter staan.
Ja, heel lullig dat het om 1,4 miljard gaat dat je misloopt, maar wat je misschien kan binnenharken, zeker na de Brexit, vind ik het waard om tot dit plan over te gaan.
Naast dat hoofdkantoor heb je ook weer toeleveranciers die hier van kunnen profiteren.
Wat voor invloed zou het hebben gehad als ze de belasting naar, pak 'm beet 7,5 a 10% zouden hebben verlaagd.
Een hoofdkantoor verplaatsen kost hooguit 400 banen.