Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Grappig, ik was eigenlijk voor verandering (terug naar wintertijd). Maar je argumentatie brengt me aan het twijfelen. :duim:

Ik ben iemand die best veel last heeft van het uur vooruit zetten naar zomertijd (naar wintertijd heb ik geen last van), kan er zo een paar dagen slecht van slapen omdat ik 's ochtends dat uur erg mis als avondmens. En als avondmens ben ik ook erg voor lang licht. Dus oorspronkelijk was ik voor de zomertijd als vaste tijd. Totdat je je dan realiseert wat de consequenties zijn... en andersom wintertijd is 's winters prima, maar voor de zomer voor mij dan te kort.

Dus ik heb me bedacht en ben nu voor niks veranderen. Dan maar een paar dagjes wennen, dat gaat ondertussen ook al het hele leven goed.
 

SanMark.

Well-known member
Zelf heb ik er geen last van maar dat zou ook zeer vreemd zijn met mijn slaappatroon door de week en in het weekend.

Enige last wat ik heb is met mijn jonge kinderen er een poosje aan moeten wennen.

Waardoor ik er de eerste week ook weer een uur eerder uit ben dan ik zou willen.
 

leo1949

Well-known member
In Nederland wordt het dan in de winter ook pas om 10:00 licht.

Wat mij betreft veranderen we niks. Het ongemak van een dagje een uurtje wennen is een stuk minder erg als een hele winter pas om 10:00 licht of een hele zomer vroeger donker.

Inderdaad de laatste regel is ook mij idee.
 

leo1949

Well-known member
Ik niet maar hun wel.
Maar aan je reactie te zien lijkt het wel dat deze zwendel je goedkeuring kan wegdragenn..
Ben je er zelf ook een dividendstripper???
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb het filmpje noch de teksten gelezen, maar dividendstripping is niks nieuws onder de zon. Dat wordt ook gewoon met wetgeving bestreden. De handhaving zal net als met het nog grote BTW carrousel fraude probleem niet altijd makkelijk zijn.
 

leo1949

Well-known member
Dankzij FTM zal er nu wel wat gaan gebeuren dus mijn geld wordt goed besteed.
En nu maar hopen dat er bovenaan net zo hard gestraft gaat worden als bij uitkeringstrekkers dat is wel zo eerlijk.
Over fraude gesproken Vestiabaas Erik Staal (de rampenman) is weer in het nieuuws.
Die top moet je aanpakken en geen 1,9 miljard geven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Nogmaals dividendstripping is niks nieuws. Gaat FTM volgend jaar de BTW carrousel fraude ontdekken?
 

leo1949

Well-known member
Reactie op opmerking uit het R.I.P. topic want daar past het niet.

Dat kwartje gaan we dus definitief niet meer terug krijgen.

Dat kwartje van Kok is nu dus een €uro-dubbeltje.
Dat is minder erg want bij mij is dat3 €uro per maand
Maar die verhuurdersheffing van Rutte vindt ik veel erger want die is nu al 100 euro per maand laten ze dat eerst maar teruggeven.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Reactie op opmerking uit het R.I.P. topic want daar past het niet.



Dat kwartje van Kok is nu dus een €uro-dubbeltje.
Dat is minder erg want bij mij is dat3 €uro per maand
Maar die verhuurdersheffing van Rutte vindt ik veel erger want die is nu al 100 euro per maand laten ze dat eerst maar teruggeven.

Hoezo teruggeven?
 

SanMark.

Well-known member
Leo wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Leo ontvangt jaarlijks veel meer dan dat hij bijdraagt aan de economie maar nog is het niet genoeg.
 
Bovenaan