Pascallovic
Well-known member
En wat is nepnieuws? Als je de Trump-definitie gebruikt is alles wat tegen de regering ingaat nepnieuws, dat lijkt me nou niet echt wenselijk.
De verkiezingsbeloftes van al die politieke partijen.
En wat is nepnieuws? Als je de Trump-definitie gebruikt is alles wat tegen de regering ingaat nepnieuws, dat lijkt me nou niet echt wenselijk.
Hehe....Daar sta ik van te kijken.
Inderdaad. Daarom moet ik altijd zo lachen om mensen die zeggen dat de Brexitbeloftes niet klopten en dat daarom het referendum over moet. Als dat het criterium is kan bijna elke verkiezing wel over.De verkiezingsbeloftes van al die politieke partijen.
Hehe....
Ben volgens mij niet de enige die D66 links laat liggen momenteel. Die zakken echt ver weg in de peilingen.
Alles wat niet van d66 afkomt is nepnieuws.
Haha, een paar maanden na het afschaffen van het raadgevend referendum wil Hugo de Jonge een raadgevend referendum uitschrijven betreffende de zomer-/wintertijd.
Terwijl er al een referendum over is geweest.
Huh???
Er is een Europees referendum over deze kwestie geweest. Heel Europa kon stemmen.
Edit: officieel was het een raadpleging.
Waarom zou het een slechte zaak zijn als Europa allemaal verschillende tijdzones heeft, is nu toch ook het geval?
Nu is het overzichtelijk. Straks wellicht niet meer als je in Nederland bijvoorbeeld zomertijd hebt, in Belgie wintertijd en dan in Frankrijk weer zomertijd.Waarom zou het een slechte zaak zijn als Europa allemaal verschillende tijdzones heeft, is nu toch ook het geval?
Zoiets was het idd volgens mij5 miljoen toch ?
Nu is het overzichtelijk. Straks wellicht niet meer als je in Nederland bijvoorbeeld zomertijd hebt, in Belgie wintertijd en dan in Frankrijk weer zomertijd.
Op een totale bevolking van meer dan 500 miljoen vind ik dat best weinig... (minder dan 1 %)
Zoiets was het idd volgens mij
Op een totale bevolking van meer dan 500 miljoen vind ik dat best weinig... (minder dan 1 %)