Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Die 2 miljard moest bekostigd worden door allerlei extra belastingmaatregelen voor het bedrijfsleven dus zo gek is het niet dat die maatregelen weer teruggedraaid worden.

Nee, door andere vestigingsplaats verbeterende maatregelen te nemen. Dat houdt niet direct in dat alle maatregelen per se terug worden gedraaid.
 

gevegt

Well-known member
Omdat de regelgeving hier te lang duurt gaan we accu's bouwen in China. Niet vreemd opkijken als dat onder dwang door Oeigoeren gefabriceerd wordt.

Het wordt echt eens tijd dat al die regels hier soepeler worden.
 

Friesland

Well-known member
Motie van wantrouwen tegen Rutte: 49 voor, 93 tegen.

de coalitie, de SGP en GL hebben samen 92 zetels, de overige partijen zouden voor stemmen. Er hebben dus een aantal kamerleden anders gestemd dan ze vooraf hadden aangegeven.
 

Friesland

Well-known member
Motie van wantrouwen tegen Rutte: 49 voor, 93 tegen.

de coalitie, de SGP en GL hebben samen 92 zetels, de overige partijen zouden voor stemmen. Er hebben dus een aantal kamerleden anders gestemd dan ze vooraf hadden aangegeven.

50 PLUS stemde ook tegen, dat was mij even ontgaan.
 

erka

Well-known member
Maar even serieus, jij kent haar skils.
Wat voor vrouw is het?

Hele open, benaderbare burgemeester en vriendelijk, met duidelijke koers. Ze is raadslid geweest in Groningen, daar ken ik haar van. Serieus, je kunt het minder treffen.
 

gevegt

Well-known member
Hele open, benaderbare burgemeester en vriendelijk, met duidelijke koers. Ze is raadslid geweest in Groningen, daar ken ik haar van. Serieus, je kunt het minder treffen.

Dat klinkt als dat ik er een beetje realiteit moet in rammen.
 

JMD

Well-known member
Ollongren wil nepnieuws gaan verbieden in de aanloop naar de verkiezingen komend jaar. Dit begint echt steeds meer op 1984 te lijken waarbij de overheid bepaalt wat waarheid is en wat niet.

Die robot Jetten wil verder grondwettelijk vast leggen dat Nederland in de EU blijft.

Echt, voorlopig stem ik geen D66...
 
Bovenaan