Pascallovic
Well-known member
Ik denk dat ie in Duitsland wel is gepromoot. 4 miljoen van de 5 miljoen reacties kwamen uit Duitsland.Voor een niet gepromote raadpleging is dat natuurlijk een waanzinnige opkomst.
Ik denk dat ie in Duitsland wel is gepromoot. 4 miljoen van de 5 miljoen reacties kwamen uit Duitsland.Voor een niet gepromote raadpleging is dat natuurlijk een waanzinnige opkomst.
Ik denk dat ie in Duitsland wel is gepromoot. 4 miljoen van de 5 miljoen reacties kwamen uit Duitsland.
Maar we kunnen wel een schatting maken van wat Duitsland wilDus 1 miljoen bij de resterende 420 miljoen inwoners... Erg weinig dus.
Dat valt best mee. Alleen Gr.Britt/Ierland/Portugal lopen 1 uur achter, en een aantal landen tegen Rusland aan lopen 1 uur voor. Maar verder heeft heel Centraal Europa dezelfde tijd.
Alle tijdzones zijn ongeveer verticale delen op de wereldbol. Dat kan zo meteen totaal weg gaan, en de basisregel (hoe meer naar het oosten, hoe later het is) kan verdwijnen als bv NL wel zomertijd heeft en DUI niet.
Dit is echt iets wat je Europees moet regelen.
Dus 1 miljoen bij de resterende 420 miljoen inwoners... Erg weinig dus.
In Nederland wordt het dan in de winter ook pas om 10:00 licht.
Eigenlijk zitten we in Nederland al een uur scheef want volgens bioritme zouden wij dezelfde tijd als het UK moeten hebben, maar das lastig met Duitsland. Permanent zomertijd zou dat nog verergeren.
Wat mij betreft veranderen we niks. Het ongemak van een dagje een uurtje wennen is een stuk minder erg als een hele winter pas om 10:00 licht of een hele zomer vroeger donker.
Niks daarvan. We hebben gewoon te luisteren naar een klein clubje schreeuwers die 6 maanden moeten bijkomen als de klok een uurtje voor of achteruit gaat.In Nederland wordt het dan in de winter ook pas om 10:00 licht.
Eigenlijk zitten we in Nederland al een uur scheef want volgens bioritme zouden wij dezelfde tijd als het UK moeten hebben, maar das lastig met Duitsland. Permanent zomertijd zou dat nog verergeren.
Wat mij betreft veranderen we niks. Het ongemak van een dagje een uurtje wennen is een stuk minder erg als een hele winter pas om 10:00 licht of een hele zomer vroeger donker.
Excuses voor het verspreiden van dit nep-nieuws.Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt.
https://www.ad.nl/politiek/ollongren-geen-referendum-over-zomer-of-wintertijd~a20eb79f/
Nu is het overzichtelijk. Straks wellicht niet meer als je in Nederland bijvoorbeeld zomertijd hebt, in Belgie wintertijd en dan in Frankrijk weer zomertijd.
Zullen we ook wel overleven. In Rusland en Amerika hebben ze tussen staten verschillende tijden, hoor je ook niets van.
In Nederland wordt het dan in de winter ook pas om 10:00 licht.
Dood zullen we er niet aan gaan, maar als we de boel zo laten gaan er ook geen mensen dood.
Hoe bedoel je??Kun je dat staven met andere soortgelijk metingen?
Helemaal mee eens.In Nederland wordt het dan in de winter ook pas om 10:00 licht.
Ook mee eens.Mee eens. En mocht het toch veranderen moeten we voor de wintertijd kiezen.
Weer mee eens.Niks daarvan. We hebben gewoon te luisteren naar een klein clubje schreeuwers die 6 maanden moeten bijkomen als de klok een uurtje voor of achteruit gaat.
Hoe kun jij het nu met al die posts eens zijn JMD? Pascallovic wil juist luisteren naar de mensen die pro-afschaffing zijn en die andere twee willen het zo laten.
Ik zat je wat te stangen.
Je zag de knipoog goed.:duim: