Binnenlandse politiek

Eef de Kip

Well-known member
Maar D'66 en CU hebben dit bij de onderhandelingen toch geslikt? Moeten ze nu ook hun kop houden dus Rutte had wat dat betreft gewoon z'n poot stijf kunnen houden.
 

leo1949

Well-known member
Nou bij D66 is de zuivering op rechts al begonnen Pechtold stopt ermee. :duim::duim::duim:
En nu maar hopen dat niet die zweedse tsarina daar de macht over neemt
Want Kasja Bilderberg van Ollongren zie ik ook niet zo erg zitten
 

JFK

Well-known member
Nou bij D66 is de zuivering op rechts al begonnen Pechtold stopt ermee. :duim::duim::duim:
En nu maar hopen dat niet die zweedse tsarina daar de macht over neemt
Want Kasja Bilderberg van Ollongren zie ik ook niet zo erg zitten

Je klinkt als Stalin.
 

gevegt

Well-known member
Een zwarte dag voor de politiek.

...

Afijn, gelukkig is toevallegerwijze Boris net weer terug in Nederland. Die wordt dus de nieuwe lijsttrekker.
 

JMD

Well-known member
Nou bij D66 is de zuivering op rechts al begonnen Pechtold stopt ermee. :duim::duim::duim:
En nu maar hopen dat niet die zweedse tsarina daar de macht over neemt
Want Kasja Bilderberg van Ollongren zie ik ook niet zo erg zitten

Dat laatste is idd niet te hopen. Wat een verschrikking is dat mens.
 

leo1949

Well-known member
Was Boris in het buitenland?
Er zijn inderdaad veel landen te vinden waar het een stuk beter geregeld is, niet waar.

Laten we beginnen met het toetsingsrecht.
Het toetsingsrecht. is het recht om wetten te toetsen aan een wet van een hogere orde, zoals een grondwet of een verdrag.
In Nederland toetst de rechter wetten en verdragen niet aan de Grondwet; dat is hem verboden in artikel 120 van de Grondwet, dat luidt:
"De rechter treedt niet in de beoordeling van de grondwettigheid van wetten en verdragen."
En inderdaad er is nog ??n land in de wereld waar dit zo is, doe eens een gok WAAR??????.
 
Laatst bewerkt:

leo1949

Well-known member
Het zal mij benieuwen wat Kasja van Ollongren als baantje voor A Pechtold ingedachten heeft.

Misschien is het wel iets bij de EU....€€€€€€
Of Burgemeester van Meppel. :duim::duim: :duim:
 
Laatst bewerkt:

leo1949

Well-known member
Do0BIGMW0AAw8Ig.jpg
 
Bovenaan