Binnenlandse politiek

Ska P 187

Well-known member
Wel grappig om te horen dat zelfs VVD prominent en opiniemaker Arend Jan Boekestijn het onvoorstelbaar vindt dat Rutte en Buma de afschaffing van de dividend belasting er perse door willen drukken.

'' Ik ga Mark zeker nog een keer bellen '' :D

Heeft dat hele divident gebeuren te maken met Brexit en bedrijven als Unilever en Shell misschien?
Dat het gewoon 100% Nederlandse bedrijven gaan worden bedoel ik.

Er moet toch ergens iets van een voordeel zitten ofzo? (als dat een voordeel is tenminste)
 

leo1949

Well-known member
Blok heeft er volgens Nieuwsuur weer een probleem bij.
Ik vindt tussen [haakjes] het hele kabinet een probleem.
 

leo1949

Well-known member
Het is voor Nederland goedkoper dat jij opstapt.

Dacht je dat echt????

Ik heb al zovaak gezegt hoe je gratis 2 miljard kan besparen, dus zo duur ben ik dus niet en 85% van de Nederlanders is het met mij eens..
Nu hebben we de 2 miljard van Rutte en de ton van Blok, het kan dus gewoon niet op.
Aan welke hobby's gaat de VVD in de toekomst ook nog geld weggeven???
 

gevegt

Well-known member
Dacht je dat echt????

Ik heb al zovaak gezegt hoe je gratis 2 miljard kan besparen, dus zo duur ben ik dus niet en 85% van de Nederlanders is het met mij eens..
Nu hebben we de 2 miljard van Rutte en de ton van Blok, het kan dus gewoon niet op.
Aan welke hobby's gaat de VVD in de toekomst ook nog geld weggeven???

Doe maar rustig, over twee jaar is Max een communist.
 

Pascallovic

Well-known member
Die had een relatie met een raadslid die zwanger van hem raakte. Hij schijnt haar tot abortus gedwongen te hebben en nu heeft ze haar raads en partijlidmaatschap neergelegd omdat ze niet meer geloofwaardig zou kunnen functioneren.
 
Bovenaan