Het alternatief is dat asielzoekers voortaan hun kinderen voor dergelijke procedures gaat misbruiken en laat onderduiken, want dat zou dan schijnbaar werken. Dat gevolg is voor jou een acceptabele grens?
Het is voor mij niet acceptabel dat deze twee kinderen die vernederlandst zijn de dupe zijn geworden van het falen van moeders en de Nederlandse wetgeving.
Deze twee kinderen worden en blijven analfabeten in Armeni?.
Het is voor mij niet acceptabel dat deze twee kinderen die vernederlandst zijn de dupe zijn geworden van het falen van moeders en de Nederlandse wetgeving.
Klopt. Criterium is er veilig kunnen wonen anders geen vluchteling. Veilig op vakantie gaan is (discriminatie uitgezonderd) de overtreffend trap van ergens heel veilig kunnen wonen.
Zeker.Prima brief.
Zeker.
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat zij 'zou moeten opstappen' (zoals ze aangeeft in de brief) vanwege alle 'rotzooi die gaat komen'? Als je toch duidelijk aan de gemeenteraad dit vertelt zou zij toch moeten kunnen blijven?
:heinz:Nou, als je vrijwillig zwanger bent geworden van Alexander Pechtold dan neem ik je in elk geval niet meer serieus.
EEnsHet is voor mij niet acceptabel dat deze twee kinderen die vernederlandst zijn de dupe zijn geworden van het falen van moeders en de Nederlandse wetgeving.
Dat is politiek. Als ze in de oppositie hadden gezeten, hadden zij het hoogste woord gehad, dat het een schande was.En dan zag ik gisteren Pechtold en Jo?l Voordewind (wat een buitengewoon goed mens is), praten over een “dossier”. Dat vond ik z? teleurstellend. Alleen maar om de coalitie te steunen, gaat men konkelen en draaien om vervolgens geen duidelijk standpunt in te hoeven nemen.
Dat is politiek. Als ze in de oppositie hadden gezeten, hadden zij het hoogste woord gehad, dat het een schande was.
Dat snap ik dat dat politiek is. Het onderstreept nog eens even wat een slappe kutzooi het nu is. Waar zijn de oprechte bevlogen politici gebleven die ergens in iets geloven en ervoor staan?
Ik kan er geen een meer opnoemen.
Ja in een sprookjesboekVan der Staaij, die gelooft tenminste nog ergens in.
Dan moet je me die resorts in Jamaica toch een keertje uitleggen, in Mexico, dat schitterende vakantieland, schijnt dat ook al een dingetje te zijn vreemd genoeg en zo zullen er nog wel een paar zijn, Egypte ofzo.
https://ind.nl/asiel/Paginas/Asielzoeker.aspxind.nl zei:U hebt gegronde redenen om te vrezen dat u slachtoffer wordt van willekeurig geweld door een gewapend conflict in uw land van herkomst.
Of asielzoekers die op vakantie gaan naar het gevluchte land.