Binnenlandse politiek

Atreides

Well-known member
Die had een relatie met een raadslid die zwanger van hem raakte. Hij schijnt haar tot abortus gedwongen te hebben en nu heeft ze haar raads en partijlidmaatschap neergelegd omdat ze niet meer geloofwaardig zou kunnen functioneren.

Ik las dat ze Pechthold een womanizer vond.

Dat ondergraaft je geloofwaardigheid natuurlijk.
 

Maasveld

Well-known member
Dacht je dat echt????

Ik heb al zovaak gezegt hoe je gratis 2 miljard kan besparen, dus zo duur ben ik dus niet en 85% van de Nederlanders is het met mij eens..
Nu hebben we de 2 miljard van Rutte en de ton van Blok, het kan dus gewoon niet op.
Aan welke hobby's gaat de VVD in de toekomst ook nog geld weggeven???
Aan jouw posts te lezen zou de VVD er goed aan doen al dat geld in het onderwijs te steken.
 

zwammy

Well-known member
Ze hadden natuurlijk 10 jaar geleden al terug gemoeten.

Wetgeving is gewoon krom, onze we are here kraker mag wel blijven na constant de wet te verbreken, deze 2 moeten terug omdat moeder niet luisterde.
 

Pascallovic

Well-known member
Oh dan laten we ze gewoon aan het lot over. Zoek het maar uit.

Het alternatief is dat asielzoekers voortaan hun kinderen voor dergelijke procedures gaat misbruiken en laat onderduiken, want dat zou dan schijnbaar werken. Dat gevolg is voor jou een acceptabele grens?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor die kinderen inderdaad triest. Die worden slachtoffer van de velen ouders waaronder hun moeder die kinderen gebruiken als troefkaart in hun asielzaak. Het kostenniveau is Yerevan dusdanig laag dat een burgerinitiatief het voor elkaar moet krijgen dat deze kinderen goede huisvesting krijgen en naar een internationale school kunnen.
 

Batigoal

Well-known member
Het alternatief is dat asielzoekers voortaan hun kinderen voor dergelijke procedures gaat misbruiken en laat onderduiken, want dat zou dan schijnbaar werken. Dat gevolg is voor jou een acceptabele grens?

Als die procedure veel sneller is, heb je dit vraagstuk ook niet. Scheelt nogal of die kinderen hier een jaar of tien wonen of slechts 2 jaar.
 

Pascallovic

Well-known member
Als die procedure veel sneller is, heb je dit vraagstuk ook niet. Scheelt nogal of die kinderen hier een jaar of tien wonen of slechts 2 jaar.
Op basis van het verdrag voor de rechten van de mens kun je hier nu eenmaal beroep, op beroep, op beroep instellen. Dat doe je telkens op de laatste dag van de termijn, om de boel te rekken. Vanuit de positie van de asielzoeker volstrekt logisch dat ze hiervan gebruik maken. Als je dat wilt veranderen moet je denk ik wat verdragen opzeggen. Het moet sneller, daar is iedereen het mee eens. Maar schijnbaar is dat om wat voor reden dan ook niet mogelijk, want we horen al tientallen jaren dat de volledige asielprocedure veel sneller moet worden afgerond.
 
Bovenaan