Pascallovic
Well-known member
Hij buigt voor terreur.
Mijn Pakistaanse buurtbewoners gingen net al bellend op hun fiets door de straat.
Mijn Pakistaanse buurtbewoners gingen net al bellend op hun fiets door de straat.
Oei fietsen en bellen tegelijk is gevaarlijk.
Hij buigt voor terreur.
Wilders is een ettertje die gaat provoceren en wanneer hij klappen krijgt huilend naar de meester gaat zodat de anderen straf krijgen.
Wilders moet al 15 jaar bescherming krijgen omdat mensen het niet met hem eens zijn.
Stelletje debielen die zich gelijk beledigd voelen.
Dat weet je toch wel met meneer De Wolf?
Ach zulke dingen gebeuren bij veel partijen. GroenLinks heeft rond de jaarwisseling een affaire gehad met een woordvoerder die zich aan een stagiaire vergreep, ook had een kamerlid daar plotseling een affaire met de partij voorzitter. Bij D66 doet Kees Verhoeven het tegenwoordig met een oud stagiaire uit 2016. Het zal er wel bij horen.
Wilders moet al 15 jaar bescherming krijgen omdat mensen het niet met hem eens zijn.
Stelletje debielen die zich gelijk beledigd voelen.
Een spotprentje met Mohammed is natuurlijk olie op het vuur gooien. Begrijp ook dat mensen hem niet mogen. Alleen helaas slaan die weer door met doodsbedreigingen.
Overigens vind ik dat gedoe in Pakistan ook overdreven. Alsof wij allemaal achter die idioot staan.
Een spotprentje met Mohammed is natuurlijk olie op het vuur gooien. Begrijp ook dat mensen hem niet mogen. Alleen helaas slaan die weer door met doodsbedreigingen.
Overigens vind ik dat gedoe in Pakistan ook overdreven. Alsof wij allemaal achter die idioot staan.