Binnenlandse politiek

SanMark.

Well-known member
Wilders is een ettertje die gaat provoceren en wanneer hij klappen krijgt huilend naar de meester gaat zodat de anderen straf krijgen.

Wilders moet al 15 jaar bescherming krijgen omdat mensen het niet met hem eens zijn.

Stelletje debielen die zich gelijk beledigd voelen.
 

ElSimao

Active member
Ach zulke dingen gebeuren bij veel partijen. GroenLinks heeft rond de jaarwisseling een affaire gehad met een woordvoerder die zich aan een stagiaire vergreep, ook had een kamerlid daar plotseling een affaire met de partij voorzitter. Bij D66 doet Kees Verhoeven het tegenwoordig met een oud stagiaire uit 2016. Het zal er wel bij horen.

We worden een soort van sprookjesbeeld gevoed waarbij het gaat om hard werk, inhoudelijke kwaliteiten en prestaties, maar iedereen die een beetje in de echte wereld leeft, weet dat "likeability" in veel gevallen veel belangrijker is. Mannen geloven daar vaak sterk in het eerste, maar vrouwen zijn doorgaans realisitischer en meer "winnaars" die krijgen wat ze willen, op welke manier dan ook.

Als je als kerel een machtspositie hebt in een organisatie, krijg je links en rechts mogelijkheden om jonge en vrouwelijke onderdanen suf te neuken. Je zou zeggen dat het moreel is om dat af te wijzen, dacht ik ook, maar daar worden diezelfde dames alleen maar vervelend en detached van en gaan dan proberen je dan neer te halen omdat je ze niet wil brengen waar ze op hopen. Dus het "morele" ding doen kan je ook in de problemen brengen.


Ik kan het een politicus of whoever niet kwalijk nemen als ze hem er gaan in rammen bij zo'n griet.
 

De Wolf

Well-known member
Wilders moet al 15 jaar bescherming krijgen omdat mensen het niet met hem eens zijn.

Stelletje debielen die zich gelijk beledigd voelen.

Een spotprentje met Mohammed is natuurlijk olie op het vuur gooien. Begrijp ook dat mensen hem niet mogen. Alleen helaas slaan die weer door met doodsbedreigingen.
Overigens vind ik dat gedoe in Pakistan ook overdreven. Alsof wij allemaal achter die idioot staan.
 

Batigoal

Well-known member
Een spotprentje met Mohammed is natuurlijk olie op het vuur gooien. Begrijp ook dat mensen hem niet mogen. Alleen helaas slaan die weer door met doodsbedreigingen.
Overigens vind ik dat gedoe in Pakistan ook overdreven. Alsof wij allemaal achter die idioot staan.

Dat gedoe is ook gestaged voor de media. Je zag met de interviews dat de gewone burgers op straat in Pakistan geen idee hebben wie Wilders en wat er eigenlijk speelt. Joris Luyendijk heeft daar wel eens een aardig boekje over geschreven.
 

Maasveld

Well-known member
Wilders voelt de hete adem van Baudet, dan moet ie wel van zulke kansloze dingen doen om de aandacht weer op zichzelf gericht te krijgen. Heeft natuurlijk geen drol met vrijheid van meningsuiting te maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een spotprentje met Mohammed is natuurlijk olie op het vuur gooien. Begrijp ook dat mensen hem niet mogen. Alleen helaas slaan die weer door met doodsbedreigingen.
Overigens vind ik dat gedoe in Pakistan ook overdreven. Alsof wij allemaal achter die idioot staan.

Je bent zelf ook gewoon regelmatig een idioot.
 

Susa

New member
Wel grappig om te horen dat zelfs VVD prominent en opiniemaker Arend Jan Boekestijn het onvoorstelbaar vindt dat Rutte en Buma de afschaffing van de dividend belasting er perse door willen drukken.

'' Ik ga Mark zeker nog een keer bellen '' :D
 
Bovenaan