gevegt
Well-known member
Dat maakt het des te leuker.Alleen maar omdat hij een groenlinkser een snotneus noemde.
Vooral als je weet dat hij al jaren schnabbelt bij de ABN AMRO en zijn bazen pas in actie komen als andere media er melding van maakt.
Dat maakt het des te leuker.Alleen maar omdat hij een groenlinkser een snotneus noemde.
Het was natuurlijk ook wel grappig.Whaha, ik had hem goed zie ik. Heeft Fons wel een punt.
Een lul eerste klas, die al jaren lang toestaat dat een werknemer zijn gang gaat tot het moment dat de vrije media toeslaat.Een slappe zak dus.
Dat is de burgemeester van Den Haag niet met je eens. Die geeft aan dat de gemeente dat wettelijk weldegelijk zelf kan en mag bepalen.
Helaas, het kabinet heeft dit 'probleem' overleeft.
Gelukkig heeft Rutte en Co nog een kans met het MH17 dossier.
Als het kabinet door de MH17 in de problemen komt, dan hebben ze dat aan zichzelf te danken. Ze hebben dat ding niet neergeschoten en over het niet waarschuwen n.a.v. die memo van 14 juli 2015 is ook nog wel uit te komen mits je daar gewoon open en eerlijk over bent. Dat laatste zijn ze niet en dan gaan journalisten zelf zoeken en krijg je lekken.Ja, laten we het kabinet vooral daarover laten vallen. Fingers crossed.
Ik zou zeggen een van de beste kabinetten sinds de tweede wereldoorlog.Iedereen wil het kabinet maar laten vallen terwijl we -afgezien van de PvdA-ministers- best wel een goed kabinet hebben.
Apart, fan zijn van Blok, Kamp, Schippers, voormalig minister Opstelten en dan Dijsselbloem, Asscher en Plasterk slecht vinden. Ben ik het niet mee eens. Maar goed, ik ben dan ook niet tegen dit kabinet, zowel van de VVD-kant als van de PvdA-kant. Ik denk dat we met elk ander kabinet nog wel wat slechter af waren.Iedereen wil het kabinet maar laten vallen terwijl we -afgezien van de PvdA-ministers- best wel een goed kabinet hebben.
Apart, fan zijn van Blok, Kamp, Schippers, voormalig minister Opstelten en dan Dijsselbloem, Asscher en Plasterk slecht vinden.
Toch hoor ik over de SP als ze in de coalitie zitten in een stad of provincie zelden problemen. Het kan dus in iedergeval wel bij de SP, al is regeringsverantwoordelijkheid natuurlijk wel iets anders dan een provincie/gemeente bestuur.De SP en de PVV komen gelukkig nooit in een regering.
Ik begreep overigens van iemand die medewerker is bij de PvdA voor een Tweede Kamerlid dat Plasterk net zoveel fouten maakt als een Opstelten of Teeven, maar er op een of andere manier altijd wel mee weg komt.
Wat mij betreft blijft het kabinet ook zitten. Beter zie ik het toch niet snel meer worden.