Terecht. Hoewel ik VVD stemmer ben vind ik Hermans een arrogante bijbaantjes verzamelaar die er helemaal niks van kan.
Een echte patjepee?r.
Als VVDer wordt de spoeling wel heel erg dun om nog op een goede te stemmen.
Hij zal dan wel een leuke wachtregeling meekrijgen of is dat bij de eerste kamer niet het geval ?
Ik overweeg dan ook om mijzelf verkiesbaar te stellen.
Mijn stem heb je!
Geen idee, maar hij had zich wel verzekerd voor dit soort bedrijfsongevalletjes.
De 100.000 euro voor de rechtszaak kan hij dus gewoon doorschuiven.
Kan niet. Eerste kamerleden worden niet door het volk gekozen.
Hmmmm, ik zal morgen eens in mijn polis bestuurdersaansprakelijkheid kijken of er bij wanbeleid ook uitgekeerd wordt.
Zij heeft besloten het compleet anders te doen dan haar voorganger. Dan helpt het niet dat er een rapport komt die positief is over het beleid dat je afschaft. Het is niet zo zeer het achterhouden van het rapport wat mij betreft, maar dat zij eerst aan de persoon die haar moet controleren vraagt of ze het rapport naar de raad moet sturen en toen die daar negatief op antwoordde zij pas heeft besloten om aanvullend onderzoek te doen. Dat een SP daar nu geen stelling tegen neemt.Zij was er toch niet mee eens dat het nu beter ging als dat zij verwacht had en had daarom dat stuk achtergehouden? Tenminste, dat heb ik laatst ergens gelezen.
Mooi man, hoor je onze geschiedenisstudent niet over.
De banken schrijven tegenwoordig voor ons de wetten.
Welkom in Nederland!
Dat gebeurt helaas bij elke partij.Zij heeft besloten het compleet anders te doen dan haar voorganger. Dan helpt het niet dat er een rapport komt die positief is over het beleid dat je afschaft. Het is niet zo zeer het achterhouden van het rapport wat mij betreft, maar dat zij eerst aan de persoon die haar moet controleren vraagt of ze het rapport naar de raad moet sturen en toen die daar negatief op antwoordde zij pas heeft besloten om aanvullend onderzoek te doen. Dat een SP daar nu geen stelling tegen neemt.
D66 en SP laten in Amsterdam even zien hoe lekker het pluche zit. Wethouder (D66) heeft een positief rapport over het beleid van haar voorganger (Asscher) achtergehouden voor de gemeenteraad, maar wel eerst alleen naar de fractievoorzitter van de D66 gestuurd met de letterlijke vraag of hij akkoord was met het versturen van het rapport naar de raad. Daar heeft de fractievoorzitter nee op geantwoord omdat hij nog extra onderzoek wilde. Wethouder zal wel mogen blijven zitten van o.a. coalitiegenoot SP. Had verwacht dat ze bij die laatste partij wel principes hadden.