gevegt
Well-known member
Ok. Ik weet het niet.
Dan heb je nu huiswerk, en mag je je pas weer melden als je iets meer over ons stelsel weet.
Ok. Ik weet het niet.
Nee hoor. Er zijn nog steeds politici die zich niet laten leiden door dag opiniepeilers.
Dus een partij die het referendum hoog in het vaandel heeft staan is een partij die bestaat uit slappe zakken?
Als je met je verkiezingsprogramma in de Tweede Kamer komt, vertegenwoordig je toch het volk?
Je zal als je dat programma behandeld willen zien worden concessies doen.
Sorry, maar ik denk dat je een paar woorden mist. Ik begrijp iig niet wat je bedoeld.
Je kunt wel een heel mooi programma hebben maar als je het ook uitgevoerd wil hebben zullen er ook wat andere punten uit je programma weggestreept moeten worden.
Dat klopt.
Jammer dat GL toen huizen van PVVers beklad werden in Friesland het meer nodig vond om het als terecht te bestempelen. Nu gebeurt er iets bij GL en dan is het geweld en een aanslag. Hypocrieter kom je ze nirt snel tegen.
Dat klopt.
Jammer dat GL toen huizen van PVVers beklad werden in Friesland het meer nodig vond om het als terecht te bestempelen. Nu gebeurt er iets bij GL en dan is het geweld en een aanslag. Hypocrieter kom je ze nirt snel tegen.
GL had het al eerder voorgesteld, maar toen was er geen eenduidigheid bij de fractievoorzitters.
Bron: NOS.
Za 7 nov flyeren in ROTTERDAM! Verzet tegen bange, laffe neppolitici van VVD tot GL en SP die grenzen niet durven te sluiten!! #kominverzet
Hier ging het over:
Bekladding woningen PVV'ers = koekje eigen deeg. Niet zeuren !
https://twitter.com/RonaldCamstra/status/572778620420300801 …
https://twitter.com/tponl/status/572793878916550656
Daar gaat het om.
Goed, het manco van de Nederlandse samenleving. Dit wordt aangemerkt als haatzaaien
Za 7 nov flyeren in ROTTERDAM! Verzet tegen bange, laffe neppolitici van VVD tot GL en SP die grenzen niet durven te sluiten!! #kominverzet
Dan ben je toch helemaal de weg kwijt als je hier over valt
Volgens de NOS app stapt staatssecretaris Mansveld nu dan toch op.
Nu je het zegt, wat doet Schultz eigenlijk tegenwoordig. Ik heb haar letterlijk de hele kabinetsperiode nog geen een keer gezien.Ze had natuurlijk ook een portefeuille vol hoofdpijndossiers. Je moet wel van heel goede huize komen om dat tot een goed einde te brengen. Dat heeft Schultz toch wel verrekte handig gedaan, die verdeling van de portefeuille.
Nou ja Pechtold geeft zojuist een opsomming van de dossiers van de nieuwe stas: Pro-rail, Fyra, Schiphol, KLM-Airfrance, luchtverkeer n.a.v. MH 17 en de klimaat top. Dat zijn toch toch een hoop hoofdpijndossiers. Met een dergelijke portefeuille vraag ik mij echt af van Schultz doet, want die heb ik nog niet op beleid kunnen betrappen. Lijkt mij ook niet de normale verdeling.Dat klopt ook wel. Maar is dit niet de traditionele verdeling? Het zou overigens ook gek zijn als je sommige dossiers uit elkaar trekt. Qua rechts/links dossiers snap ik overigens wel dat de VVD meer met de weg heeft en de PvdA met spoor. Maar zorg iig voor capabele mensen. Daar zie ik meer verantwoordelijkheid bij de PvdA liggen dan bij Schultz.