Dat is veel te zwaar voor haar. Ze krijgt het nog niet eens voor elkaar om op de A2 overal 130 te mogen rijden.Dan lijkt mij de luchtvaart en/of klimaattop wel richting Schultz te kunnen.
Dat is veel te zwaar voor haar. Ze krijgt het nog niet eens voor elkaar om op de A2 overal 130 te mogen rijden.
Ik wil niet beweren dat het haatzaaien is, maar 'bange, laffe neppolitici' schaar ik wel onder populistisch taalgebruik met als reden zieltjes te winnen.
Ik kijk er niet meer van op hoor van die groteske statements. Het blijkt immers dat het werkt. Bij een zoetsappig twitterberichtje had ik pas vreemd opgekeken. Het is wel jammer dat diverse politici van andere partijen daar in mee gaan. Zeker ook omdat ze er minder kundig in zijn. Dan ga je al snel op je smoel. Blijf bij jezelf zou ik dan zeggen.
Schultz nu in debat met de TK. Ik ben geen fan van Schultz, maar die doet dat in het debat echt 10.000x beter dan Mansveld.
Lul.Dat zal allemaal wel, maar ze is nog meer verantwoordelijk dan Maasveld.
:duim:
Schultz nu in debat met de TK. Ik ben geen fan van Schultz, maar die doet dat in het debat echt 10.000x beter dan Mansveld.
Houd eens op over die Mansveld, ik heb de hele tijd het idee dat ik mijn forumnaam zie staan.
Daar is dan ook echt helemaal niets voor nodig. Zet een zak zand neer en het gaat een stuk beter dan met Maasveld.
Daar is dan ook echt helemaal niets voor nodig. Zet een zak zand neer en het gaat een stuk beter dan met Maasveld.
Schultz steekt wel haar kop boven het maasveld.