Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Is die tuin inmiddels af Jozsef? De nachtvorst komt er ongetwijfeld binnenkort weer aan.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ben vooral benieuwd hoe ik het moet zien dat ze geen geld hebben voor de terugreis, maar het wel gaan zoeken. Waar ga je dat zoeken in een land waar je niks hebt?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben vooral benieuwd hoe ik het moet zien dat ze geen geld hebben voor de terugreis, maar het wel gaan zoeken. Waar ga je dat zoeken in een land waar je niks hebt?

Kan haast niet op een legale wijze. Bedelen, stelen, zwart werken.
 

JMD

Well-known member
Oei, dit is wel erg rechts geschreven. Dit kunnen alleen maar incidenten zijn.

Precies. Als asielzoekers het doen zijn het incidenten. Gaat er 1 tegenstander van de asielzoekers over de schreef dan is het wel direct een hele groep die de schuld heeft.
 

SanMark.

Well-known member
Volgens mij heeft hij die dierentuin x jaar terug al gekocht omdat zijn dochter ( s) er gek op waren en het anders failliet zou gaan .
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij doet sowieso een hoop voor zijn familie. Betaalde geloof ik ook het zitje van een schoonzoon in de F1.
 

JMD

Well-known member
Hij doet sowieso een hoop voor zijn familie. Betaalde geloof ik ook het zitje van een schoonzoon in de F1.

Ook dat ja. Geld heeft ie nu weer terug overigens door die rechtzaak van Sauber.

Maar goed, als jij miljarden op de bank hebt staan kan je leuke dingen doen voor je familie. Ik ben geen fan van die Boekhoorn (vind het een beetje een patsertje die me iets teveel uitdraagt dat hij geld heeft), maar hij besteedt het dan wel aan goede dingen, er zouden ook zat miljonairs zijn die het aan evrkeerde dingen besteedt. Drugs etc..
 

zwammy

Well-known member
De 2 mensensmokkelaars uit Eindhoven gaan de Nederlandse staat aanklagen wegens mensensmokkel. Ja, ja. Het kan inderdaad allemaal gewoon. Ik ga er gewoon vanuit dat ze na hun straf gewoon boven Syrie uit het vliegtuig geflikkerd worden.
 

gevegt

Well-known member
De 2 mensensmokkelaars uit Eindhoven gaan de Nederlandse staat aanklagen wegens mensensmokkel. Ja, ja. Het kan inderdaad allemaal gewoon. Ik ga er gewoon vanuit dat ze na hun straf gewoon boven Syrie uit het vliegtuig geflikkerd worden.

Aanklagen kan natuurlijk altijd, of ze een punt hebben bepaalt gelukkig de rechter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De 2 mensensmokkelaars uit Eindhoven gaan de Nederlandse staat aanklagen wegens mensensmokkel. Ja, ja. Het kan inderdaad allemaal gewoon. Ik ga er gewoon vanuit dat ze na hun straf gewoon boven Syrie uit het vliegtuig geflikkerd worden.

Toch maar proberen die Argentijnse piloot vrij te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan