Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Bijzonder pijnlijk dat een VVD staatssecretaris zulke belachelijke maatregelen moet nemen. De VVD manfisteert zich als een partij die wel blaft, maar niet bijt. Eigenlijk niet helemaal verbazingwekkend. Er zou geen cent meer gaan naar Griekenland en Nederland maakt ruim vijf miljard euro over. De beloftes bij de liberalen blijken totaal niets waard te zijn.
En dan is men verbaasd dat Wilders steeds groter wordt in de peilingen. Juist door dit soort grappen stappen ook de gemachtigde Nederlanders op rechts over naar de PVV.
 

leo1949

Well-known member
Och de VVD boekt toch ook wel behoorlijke successen zoals het stimuleren van de woningnood.
De wachtlijsten zijn al een behoorlijk stuk langer geworden de afgelopen jaren.
 

Ska P 187

Well-known member
Het is jammer dat je of voor of tegen moet zijn in het vluchtelingen debat. Een middenweg lijkt niet mogelijk.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb net als skap ook wel een beetje het idee dat je, wanneer je wil dat vluchtelingen worden geholpen maar wel flinke kanttekeningen hebt op de manier waarop het nu gaat, je van twee kanten wordt bekritiseerd.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Zoals met bijna alles gaat alle aandacht uit naar de extremen op beide fronten. Dat driekwart van de mensen er een genuanceerd standpunt op nahoudt is niet zo interessant voor de media.

Zoals dat gedoe in Oranje ook is opgeklopt. Zo bijster veel was er niet aan de hand volgens mij.
 

Pascallovic

Well-known member
Zoals met bijna alles gaat alle aandacht uit naar de extremen op beide fronten. Dat driekwart van de mensen er een genuanceerd standpunt op nahoudt is niet zo interessant voor de media.

Zoals dat gedoe in Oranje ook is opgeklopt. Zo bijster veel was er niet aan de hand volgens mij.
Tuurlijk is er niet veel gebeurd in Oranje. 140 mensen wonen er, dan kan er niet zoveel gebeuren. Ja ze hem iemand die voor een auto stond weggehaald en die begon te schreeuwen. Dan krijg je de reactie die we gezien hebben met die autospiegel. Meer was het ook niet. Dan gaat zo'n Asscher doen alsof men daar ik weet niet wat gedaan heeft. Emoties van een tiental mensen die loskomt door je eigen beleid.
 

erka

Well-known member
,,Ik zal ook bekennen: Elvis leeft nog en zodra de moord op de Amerikaanse president John F. Kennedy is verjaard, zal ik die toegeven. Dat is eigenlijk alles wat ik er over wil zeggen'', aldus Dijkhoff.

Ghehehehe, was me al eerder opgevallen maar Dijkhoff heeft wel humor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jammer. Het is juist de trend om in je verhaal de Efteling te verwerken.
 

erka

Well-known member
Hoe Europa in zijn eigen staart bijt.

De huisvesting van asielzoekers loopt in heel veel landen vertraging op omdat de huisvesting Europees moet worden aanbesteed. Whahaha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan