Nou ik zit elk jaar bij een andere leverancier, ik ben wat je noemt een hopper en incasseer daardoor elk jaar gemiddeld zo'n 200 euro.
Link?
250 euro! :duim:
Volgend jaar ga ik weer over, maar sommige maatschappijen laat ik wel bewust links liggen. Kwestie van goed reviews inlezen.
Hoe reken je dat eigenlijk uit?
Klopt. Dat laatste is bekend. Ook in Haarlem e.o. werd altijd geloot. Dit jaar voor het eerst volgens het 'Amsterdamse' systeem. Werkte goed.Sowieso een hoop gedoe met scholen als ik ouders zo hoor. Voorheen gingen je kinderen gewoon naar een goede school als je maar in de juiste postcode woonde, maar nu schijnen ze allerlei moeilijke lotingssystemen te hebben die niet werken.
Volgens mij gaan ze de top3 kijken of dat kan.Als je goed leest gaat geen van de voorstellen door.
Volgens mij gaan ze de top3 kijken of dat kan.
Ik heb gezocht naar een 'school' die gewoon voor goed onderwijs staat. Die gewoon Nederlands, Engels, wiskunde etc. op een goed niveau gaat geven en de kinderen zo goed voorbereidt op het vervolgonderwijs (MBO/HBO/WO). Bij het merendeel van deze voorstellen gaat het vooral niet om die kennis.
Klopt. Dat laatste is bekend. Ook in Haarlem e.o. werd altijd geloot. Dit jaar voor het eerst volgens het 'Amsterdamse' systeem. Werkte goed.
Punt was dat vroeger door dat postcodesysteem de witte scholen wit bleven en de zwarte scholen steeds zwarter. Dat postcodesysteem is niet heel handig...
Volgens mij mag de jury zelf ook nog idee?n inbrengen. Dan weet je op voorhand wat er gaat gebeuren.
Ik hoop op een jury met verstand van onderwijs.
Eens. (dat heeft niks met Amsterdam te maken, heb hetzelfde met Rotterdam enz.)Als ik overigens ooit aan kinderen zou beginnen, dan zou ik denk ik ze toch niet in Amsterdam laten opgroeien.
Haha, dat zijn natuurlijk ambtenaren en managers.
In Limburg ja. De rest van het land, nee.Het is natuurlijk sowieso leuker om buiten de Randstad op te groeien.