Fabian
Active member
Nu is mevrouw Spies haar naam als burgemeesteres gevestigd en mag ze hopen op promotie naar een grotere gemeente.
Ik vind haar wel een goede gegadigde voor Eef.
Nu is mevrouw Spies haar naam als burgemeesteres gevestigd en mag ze hopen op promotie naar een grotere gemeente.
Mevrouw Spies is toch gewoon aan het wegzakken, na haar mislukte ministerschap? Of moet dit een comeback worden? Ze kan niks in ieder geval. Beetje Maria van der Hoeven geval. Ze zit daar omdat ze vrouw is.Nu is mevrouw Spies haar naam als burgemeesteres gevestigd en mag ze hopen op promotie naar een grotere gemeente.
Mevrouw Spies is toch gewoon aan het wegzakken, na haar mislukte ministerschap? Of moet dit een comeback worden? Ze kan niks in ieder geval. Beetje Maria van der Hoeven geval. Ze zit daar omdat ze vrouw is.
Mevrouw Spies is toch gewoon aan het wegzakken, na haar mislukte ministerschap? Of moet dit een comeback worden? Ze kan niks in ieder geval. Beetje Maria van der Hoeven geval. Ze zit daar omdat ze vrouw is.
Oei, maar even terug kijken.
Zo, zag je die stratenmaker en die 2 fietsers, die hebben echt mazzel gehad.Er zijn nieuwe beelden vrijgekomen van het gebeuren in Alphen. Een paar mensen konden ternauwernood wegkomen.
Zo, zag je die stratenmaker en die 2 fietsers, die hebben echt mazzel gehad.
Ja het had zomaar op een ramp kunnen uitlopen.
Gaat volgens mij specifiek om het verdrag dat er nu ligt om Oekra?ne een 'voorlopig lidmaatschap' (weet niet precies hoe het heet) toe te kennen.En dan? Uit de euro of uit de eu.
Dat eerste zou ik toejuichen, dat laatste niet.
Waardeloos derhalve.Raadgevend vermoed ik.