Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Een persconferentie achter een statafel die je op bbq's en bruiloften tegenkom, het is nog niet dat er een bosje bloemen op staat.
Wat een armoe, daarbij, het was een bedrijfsongeval zonder doden dus om dit nou breed uit te gaan melken met persconferenties blijf ik toch een beetje overdreven vinden.
 

SanMark.

Well-known member
Een persconferentie achter een statafel die je op bbq's en bruiloften tegenkom, het is nog niet dat er een bosje bloemen op staat.
Wat een armoe, daarbij, het was een bedrijfsongeval zonder doden dus om dit nou breed uit te gaan melken met persconferenties blijf ik toch een beetje overdreven vinden.


En ik vind het woord ramp ook zeer overtrokken.
 

inhethoekje

Active member
''We blijven constant in vergadering bijeen''.

Hou eens op met dat slappe ambtenaren gelul en ruim gewoon de rotzooi op, trut.
 

Jozsef

New member
Binnenlands nieuws

Ik wou 't net posten ja. Totaal mesjokke! Even dacht ik dat er toch een handvol lijken was gevonden.
Misschien kan mevrouw Spies even exact uitleggen wat er gruwelijk is aan een paar lichtgewonden?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mevrouw baalt eigenlijk dat er wonder boven wonder geen kut aan de hand is en ze voor niets is teruggekeerd van haar vakantie?
 

inhethoekje

Active member
Er gebeuren elke dag ergens op een werkplek wel een bedrijfsongeval, als elke burgemeester daar op zou moeten reageren reden ze de hele dag alle industrieterreinen af in hun dorp of stad.
Maar ik denk dat mevrouw in haar enthousiasme hoopte een indrukwekkende ramp met ongekende gevolgen toen ze terug werd geroepen van haar vakantieadres.
Dit kan zelfs een locoburgemeester nog wel af.

Waar was de burgemeester toen die 2 jongens bovenop een windmolen hun dood tegemoet gingen omdat dat ding in de fik stond?
Je las er wat van, meer niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nu is mevrouw Spies haar naam als burgemeesteres gevestigd en mag ze hopen op promotie naar een grotere gemeente.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan