Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Ze hebben de Jumbo-Bomber!

8495874be0c6ff8a456ae3e00924e68e-1424101236.jpg
 

Voetbal-Coach

Administrator
Of het einde nu al niet zoek is.
Wat er gebeurde was allemaal nog wel redelijk verklaarbaar; of ze betaalde niet of het was een kwestie van eer of wraak. Met name de "MocroMaffia" was het het wraken van de anders dood wat begonnen is bij de rip van 200 kilo coke in Antwerpen. Blijft uiteraard gewoon ziek.

Wat er nu gebeurd is een vete tussen Turken onderling, speelt al sinds de moord die voorzitter van Turk?mspor. Na de moord op Aytas , oud eigenaar van discotheek de Sand (neergeschoten mer zijn zoontje op zijn schouders), lijken alle "ere codes" volledig weg te zijn. Schoonmoeders worden van het balkon geknald, weduwes worden neergeschoten.. het einde is zoek.
 

gevegt

Well-known member
Afgelopen weekend was er een feestje en niet alles is op gegaan.

DALFSEN ? Afgelopen weekeind is er een prachtig evenement geweest is Dalfsen: de De Stone rock. Daar worden flinke inkopen voor gedaan, want je weet nooit van te voren hoeveel bezoek er komt. Dus koop je ruim in. De organisatie koppelde hier ook dit daar een goed doel aan. Een deel van de opbrengst gaat naar de Hospice in Dalfsen.
Veel niet verkochte voedsel, en dan praten ze over zeker zes grote manden met brood, lux brood, witte en bruine bolletjes, krentenbollen en allerlei ander brood hebben ze vanmorgen in de auto geladen om naar de voedselbank in Zwolle te brengen. Naast al dat heerlijk brood werd er ook nog 90 dichte literpakken houdbare melk ingeladen. Alles om even naar de voedselbank in Zwolle te brengen. Want die zorgen voor mensen die het niet al te breed hebben, dat dachten ze. V??r dat ze vertrokken hebben ze nog even een telefoontje gepleegd over hun schenking. Tot grote verbazing kregen ze te horen dat ze niet welkom waren met deze goederen. Brood moest van de delfde dag zijn en aan melk hadden ze geen behoefte. Ik vindt dit een grote schande, aldus een van de mede organisatoren van dit evenement. Zijn we al hartstikke druk op de boel op te ruimen, maar dachten laten we naast de Hospice nog een goed doel steunen. Want het meest makkelijke was geweest om het gewoon in de container te kieperen. Ze zijn echt geschrokken van de mentaliteit van deze voedselbank en hebben daar geen woorden voor. Schande dat we zo moeten opspringen met goed voedsel. Wat een mentaliteit van deze mensen, aldus een boze melder.

Dit lezen dan wel weer op hun site:

Vanwege de groeiende vraag naar voedselpakketten zijn wij dringend op zoek naar meer leveranciers. Het gaat dan zowel om versproducten als om levensmiddelen met een langere houdbaarheidsdatum. Dit is dus echt niet te begrijpen

Tja...
 

zwammy

Well-known member
Dat kan niet waar zijn, het slachtoffer moest in de cel zitten. Dus of het recht klopt niet in Nederland of het is een film.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Enige originaliteit kun je die jongens niet ontzeggen.

Ik moedig de originaliteit zeker aan. Ik woon nu 3,5 jaar in Amsterdam en dan twee liquidaties in een straal van een paar honderd meter van mijn huis vind ik wel wat veel. Dan woon ik in een van de nettere buurten van Amsterdam.

Dat kan niet waar zijn, het slachtoffer moest in de cel zitten. Dus of het recht klopt niet in Nederland of het is een film.

Heb je geluk dat het niet de nieuwe garde betreft, Moslim families willen nog wel eens de staat de schuld geven wanneer hun jongens niet keurig zijn opgeborgen.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Klopt trouwens geen klote van die foto. Die lantaarnpaal staat midden in het parkeervak of is dat normaal in Zaandam?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het zou mij niets verbazen. Die hele stad staat verder vol met allerlei paaltjes op de meest gekke plekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan