Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Kijk, dat ze elkaar in Amsterdam kapot schieten dat doet me niet zoveel maar als ik hier met die smurf aan het rondfietsen ben vind ik dat toch iets minder. Hopelijk blijft ie gewoon lekker in Tongelre, daar kom ik toch vrijwel nooit.


Kans dat je iets anders overkomt zal groter zijn denk ik dan dat je in een schietpartij terecht komt.
 

zwammy

Well-known member
Dat wel maar ik had liever gehad dat Janus uit Eindhoven bleef. Nu wordt de rest natuurlijk ook wakker en dat was niet gebeurt als hij lekker in bels zat.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Kijk, dat ze elkaar in Amsterdam kapot schieten dat doet me niet zoveel maar als ik hier met die smurf aan het rondfietsen ben vind ik dat toch iets minder. Hopelijk blijft ie gewoon lekker in Tongelre, daar kom ik toch vrijwel nooit.
Dan andere in Amsterdam maar met hun kind kapot geschoten worden is prima? ;-)
 

Max

Administrator
Forumleiding
De meeste afrekeningen in Amsterdam vinden plaats na twee uur 's nachts. Dan loop je bijna toch nooit op straat.
 

Keyser S?ze

New member
De Veluwe is al decennia bekend terrein voor de doorgewinterde crimineel. Ideale plek om een lijk te laten verdwijnen.
 

SanMark.

Well-known member
Ach gut, Moedertje Lau klaagt de Staat aan omdat ze verantwoordelijk zouden zijn voor de dood van hem.

Ik moest deze even een paar keer lezen en erover nadenken. Eerste gedachte was dat het over The Lau ging.

Maar je bedoelt Lau Geeraerts o.i.d. waarschijnlijk ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kunnen wij haar dan ook aanklagen voor het opvoeden van een wietteler?
 

inhethoekje

Active member
Denk het niet, vanaf je 18e ben je voor de wet verantwoordelijk voor je eigen daden,mama heeft dan niks meer te vertellen.
Ze hoeft voor de rechter maar te zeggen dat hij na zijn 18e is ontspoord en de rechter seponeert de aanklacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan