Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marinos

Well-known member
Er valt mij een aantal zaken op uit dat artikel.
De naam van de baby, de aantal keren dat die man al is gepakt en de sociale omgeving die het al jaren weet, maar hem wel doodleuk elke keer in de auto laat stappen.

Dat laatste dus. Als wij in de kroeg zitten en er wil iemand met een halve krat achterover in zijn auto stappen dan worden die sleutels dus echt wel afgenomen. Daar niet blijkbaar.
 

gevegt

Well-known member
Kankerpati?nten worden dus gewoon voorgelogen om de kosten te drukken.
Lang leve commercie!
 

gevegt

Well-known member
Er is een redelijk nieuw medicijn voor een 1 type kanker wat heel duur is. Omdat het aantal pati?nten beperkt is wordt het niet vergoed omdat het te zwaar drukt op het budget van het ziekenhuis. Die worden op hun beurt door de verzekering onder druk gezet om tegen de pati?nten te zeggen dat het medicijn heel veel bijwerkingen heeft en daardoor beter niet genomen kan worden, wat niet waar is.
Kijk anders maar even naar Brandpunt.
 

De Wolf

Well-known member
Verzekeringen bepalen tegenwoordig al grotendeels het zorgbeleid. Die Haagse marionetten hebben daar ook al weinig meer over te zeggen.
 

Mario

Well-known member
4e dodelijk slachtoffer bij het busongeluk in Portugal. Toch wel vreemde gewaarwording dat ik twee maanden geleden ook met zo'n bus ben opgehaald vanaf Faro richting Albufeira ...
 
G

Gast

Guest
Verzekeringen bepalen tegenwoordig al grotendeels het zorgbeleid. Die Haagse marionetten hebben daar ook al weinig meer over te zeggen.

Daar ligt het probleem ook, de verzekeringen zijn te machtig geworden. Marktwerking in de zorg (en ook OV) is niet mogelijk, grootste fout die er gemaakt is in Den Haag.
 

SanMark.

Well-known member
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Dat is dus onder meer een reden dat ik geen foto's van mijn dochter online zet, geen facebook heb e.d.

Verstandig. Ik snap ook niet mensen foto's van hun kiddo's op Facebook zetten. Een of andere vieze vent uit Oude Pekela of uit een dorpje uit Sloveni? zit zich daar te verlekkeren.
 

inhethoekje

Active member
Als je een foto plaatst en je vinkt ''Alleen vrienden '' aan dan krijg je toch echt geen toegang tot deze foto.
Vrienden van ons plaatsen regelmatig foto's van hun kleine op FB, ik zit er niet op te wachten maar ach ze vinden het leuk, maar er zit wel een slotje op die foto's, zo slim zijn ze wel.

Mij doet het niks, een kind in zijn blote billetjes op het strand met een schepje en emmer bezig maar ik weet ook dat er viespeuken zijn die zich er op afrukken.
 

inhethoekje

Active member
Overigens lijkt die vader ook een persoon die het zwarte garen niet heeft uitgevonden, als je nogal laconiek reageert (''kijk nou eens hoeveel llikes ik krijg voor deze foto van onze dochter, leuk!'') als je merkt dat er foto's van je kind op internet rondslingeren moeten alle alarmbellen afgaan maar meneer vond het volgens mij wel geinig en kwam pas in actie toe hij merkte dat zijn dochter er last van begon te krijgen.

Fijne vader is dat.
 

SanMark.

Well-known member
Dat is dus onder meer een reden dat ik geen foto's van mijn dochter online zet, geen facebook heb e.d.

En ik niet wil dat een ........ moderator van dit forum mijn achternaam online zet.

Laten staan Kralinger en anders wees een vent en had me ingelicht dat je het had weggehaald.

Je manier van communiceren is zoals altijd zeer belabberd.
.
 

Methone

New member
Wat facebook betreft, zijn er ook soort van admin/mod accounts die gewoon alles kunnen bekijken. Een kennis van mij had zo'n account een aantal jaar terug, dus het zou me niet verbazen als dit soort accounts nog steeds in gebruik zijn. Bovendien kunnen werknemers van facebook ook gewoon alles bekijken neem ik aan. En zijn er ook hacktools beschikbaar.

En wat Wilders betreft, ze zijn in het mediapark na al die terreur doodsbang om nog wat van die tekeningetjes uit te zenden tegenwoordig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan