Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Het is gelukkig niet haar eerste blunder, dus dat scheelt.

Tja, komt uit de bouw dus elke niet-lompe actie is per ongeluk of geacteerd maar zoals ik haar zie is het geen verkeerd mens. Wanneer ze subtiel zou kunnen zijn dan had ze heel wat meer kunnen bereiken want heeft wel genoeg kennis en inhoud.
 
G

Gast

Guest
Tja, komt uit de bouw dus elke niet-lompe actie is per ongeluk of geacteerd maar zoals ik haar zie is het geen verkeerd mens. Wanneer ze subtiel zou kunnen zijn dan had ze heel wat meer kunnen bereiken want heeft wel genoeg kennis en inhoud.

Aan de andere kant als we politici hebben die juist wel subtiel zijn vertrouwen we ze ook niet.
Het is geen handige actie later we het daar op houden.
 

erka

Well-known member
Tja, komt uit de bouw dus elke niet-lompe actie is per ongeluk of geacteerd maar zoals ik haar zie is het geen verkeerd mens. Wanneer ze subtiel zou kunnen zijn dan had ze heel wat meer kunnen bereiken want heeft wel genoeg kennis en inhoud.

Wat had ze nog meer kunnen bereiken dan? Minister van Verkeer geweest, daarna Minister van EZ en Vice-Premier.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Gisteravond laat een dame van 27 neergeschoten in Amsterdam Osdorp. Was al een beetje aan het kijken waar het was aangezien ik in Osdorp werk, en zag direct dat het om de hoek was waar de Turkse crimineel ?nder neergeschoten was, had al een gevoel dat het er mee te maken had, en mijn vermoede klopt; het is namelijk de weduwe van ?nder. Ze ligt met schotwonden in het ziekenhuis en overleefd het waarschijnlijk wel.
 

Voetbal-Coach

Administrator
De reden van de schietpartij vanacht is waarschijnlijk wraak. Baris Onder schijnt de schoonmoeder van een andere Turkse crimineel, Mehmet, op haar balkon dood geschoten te hebben. Ze zeggen een vergisingsmoord.

De liquidatie op Baris zelf heeft vermoedelijk weer met een andere zaak te maken te hebben. Sprak laatst met een oude bekende van zijn vader die vertelde dat..

Het lijkt er dus een beetje op dat de Turkse maffia de Mocro's even op de achtergrond hebben gedreven. De onderwereld oorlog in Amsterdam is nu even Turksen onderling.

Deze twee groepen hebben, naast dat ze uit dezelfde wijken komen, niets met elkaar te maken.
 

Jozsef

New member
Tja, komt uit de bouw dus elke niet-lompe actie is per ongeluk of geacteerd maar zoals ik haar zie is het geen verkeerd mens. Wanneer ze subtiel zou kunnen zijn dan had ze heel wat meer kunnen bereiken want heeft wel genoeg kennis en inhoud.

In "de bouw" hebben ze het gore lef niet om denigrerend te lallen over kwetsbare groepen in de samenleving.
Daar zit het hart nog op de goede plaats, is het niet in en in VVD-verrot en reist men zonder problemen 2e klasse.
 

Fabian

Active member
Het gebeurt steeds vaker dat het liefje van de crimineel een doelwit is. Wat dat betreft komt hun hopelijk luxe leventje nu met een risico. It's all in the game.
 

De Wolf

Well-known member
In "de bouw" hebben ze het gore lef niet om denigrerend te lallen over kwetsbare groepen in de samenleving.
Daar zit het hart nog op de goede plaats, is het niet in en in VVD-verrot en reist men zonder problemen 2e klasse.

Een behoorlijk deel van die groep werkt ook in die sector.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Het gebeurt steeds vaker dat het liefje van de crimineel een doelwit is. Wat dat betreft komt hun hopelijk luxe leventje nu met een risico. It's all in the game.

Naar mijn weten is het de tweede keer dat dit gebeurd is. De eerste keer was Luana, die speelde zelf een grote rol binnen het criminele circuit.
 

Shayman

New member
Ze leeft nog. Overigens opmerkelijk dat de weduwe van zo'n jongen geschoten wordt. Maar zal wel de enige zijn die dat opmerkelijk vind..

Maar goed tis natuurlijk ook maar een Marokkaanse.
Waar je mee omgaat word je mee besmet is een prima gezegde voor haar. Weinig interessant of ze Truus of Fatima heet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan