Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voetbal-Coach

Administrator
Waar je mee omgaat word je mee besmet is een prima gezegde voor haar. Weinig interessant of ze Truus of Fatima heet.
Ik weet het niet, hor. Als mijn zwager, moeder of broer in de criminaliteit zou zitten dan zou ik daar geen last van moeten hebben..

Dit was vroeger ook een stukje erecode in de onderwereld; vrouwen en kinderen blijf je van af..

?ls het gebeurd was terwijl hij nog leefde kan ik het ergens begrijpen, maar als hij dood is heeft het totaal geen nut.
 

Shayman

New member
Ik weet het niet, hor. Als mijn zwager, moeder of broer in de criminaliteit zou zitten dan zou ik daar geen last van moeten hebben..

Dit was vroeger ook een stukje erecode in de onderwereld; vrouwen en kinderen blijf je van af..

?ls het gebeurd was terwijl hij nog leefde kan ik het ergens begrijpen, maar als hij dood is heeft het totaal geen nut.

Een moeder zal haar kind toch te lang de hand boven het hoofd houden maar deze dame heeft zichzelf ingetrouwd in een bekende criminele familie en heeft zich (waarschijnlijk) nooit veel aangetrokken van de herkomst van de financi?le rijkdom waar ze in kon baden. Niet dat ik het leuk vind maar ik kan er slechts de schouders over ophalen en zal het zeker niet zielig vinden.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vraag mij af in hoeverre deze vrouw aan criminele activiteiten deed. Daarnaast wie is de dader? Kan ook een vrouw zijn.
 

Ska P 187

Well-known member
Van vrouwen en kinderen blijf je gewoon af, dan is het einde zoek.
Mocht ze daadwerkelijk in zaken zitten is het een ander verhaal uiteraard.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat ik opvallend vind is dat Voetbal-Coach iedereen bij de voornaam kent :rumcolaa:
 

ALenstra

Well-known member
In Groningen woont blijkbaar iemand die geen fan is van de Jumbo supermarkten. Maar goed dat FC Groningen geen thuiswedstrijd heeft vandaag.
 

De Wolf

Well-known member
Er zijn maar 7 Jumbo's in Groningen dus dat maakt het al wat makkelijker zijn.

Uiteraard kan het ook iemand van de fanclub van een andere supermarkt zijn. Dan wordt het inderdaad wat lastiger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan