Pascallovic
Well-known member
Als je alles weer zo leest en voorbij ziet komen aan vernielingen is het toch zeer triest dat een normale oudejaarsavond vieren tegenwoordig niet meer kan.
Als je alles weer zo leest en voorbij ziet komen aan vernielingen is het toch zeer triest dat een normale oudejaarsavond vieren tegenwoordig niet meer kan.
Wat levert dat tegenwoordig eigenlijk op, 2 weekjes schoffelen of zo?Vernielingen zijn al niet goed natuurlijk, maar ik kan er echt niet met mijn kop bij dat je hulpdiensten gaat lastigvallen.
Wat levert dat tegenwoordig eigenlijk op, 2 weekjes schoffelen of zo?
Wat levert dat tegenwoordig eigenlijk op, 2 weekjes schoffelen of zo?
Steurtje is natuurlijk meteen met opgeheven vingertje naar de korpschef gestapt en die zal wel op nieuwjaarsdag zijn personeel flink hebben toegesproken.Ard' ik ken mensen die daar overleden aan zijn' vd steur heeft weer een put gedemt waar al 12 dode kalveren in lagen. Word met een tweet goed om zijn oren geslagen maar zoals het echt Nederlands betreft word de tweet weer verwijderd.
81 uur werkstraf?Change is coming mensen. We gaan nu ?cht harder straffen tegen geweld tegen hulpverleners. Om dadelijk weer een straf te horen waar je broek van afzakt.
Schobbejakken!Ook in Dalfsen is het onrustig geweest. Dat het de landelijke media niet haalt zal wel komen dat Dalfsen te ver van de randstad ligt.
https://www.dalfsennet.nl/nieuws/317738/verkeerde-jas-mee-genomen-met-oudejaarsfeest-in-dalfsen.html
Inderdaad!Schobbejakken!
Het is van alle tijden. Sterker nog, DJVT is lang niet zo geweldig als vroeger tijdens de jaarwisseling.Als je alles weer zo leest en voorbij ziet komen aan vernielingen is het toch zeer triest dat een normale oudejaarsavond vieren tegenwoordig niet meer kan.
Laat mij er buiten, ik hoor nog bij DJVT.Volgens mij was het vroeger ook wel wat heftiger, wat deden jullie vroeger met die hulpverleners gevegt?
Wij staken ze in de fik, na aanmoedigende kreten van de Waan