gevegt
Well-known member
En wat zeggen we dan? 'het komt steeds dichterbij'
Of het is een onbeschaamde bekentenis.
En wat zeggen we dan? 'het komt steeds dichterbij'
Bert Jonker, directeur van ingenieursbureau Clafis en hoofdsponsor van de schaatsploeg van onder andere Jorrit Bergsma is zaterdagavond in zijn hand geschoten voor schaatstadion Thialf.
Jonker zou naar verluidt een zakelijk conflict hebben gehad met een Frieze ondernemer uit Sneek. De woordenwisseling vond plaats op het parkeerterrein.
Jonker zou na de woordenwisseling in de auto zijn gestapt, en toen zijn beschoten in zijn hand. Tijdens het wegrijden heeft hij verschillende autos geraakt.
De politie kan nog niet bevestigen dat er daadwerkelijk is beschoten. Wel kunnen ze bevestigen dat er iemand gewond is geraakt. Rondom het ijsstadion is veel politie ter plekke. Op Twitter wordt gesproken over agenten in kogelwerende vesten en politiehonden. Het parkeerterrein is volledig afgesloten voor bezoekers en pers.
Wat een Randstedelijke manier van het oplossen van dergelijke conflicten hebben ze.Blijkt een akkefietje tussen 2 Friezen te zijn geweest:
Ik heb nogal wat contacten binnen dat bedrijf en de vermoedelijke dader is een plaatsgenoot.
Prima idee. Dan doen wij de grens wel dicht.Zo dan. Ramen en deuren sluiten, als ik jou was.
Zo dan. Ramen en deuren sluiten, als ik jou was.
Ik weet niet wat de rede van het conflict is maar je hebt hier wat mensen die je beter niet kan bedonderen. Het kan zomaar zijn dat er ineens een shovel in je woonkamer staat.
Ik dacht dat ze zo nuchter waren.
Leeuwarden, Sneek en Harlingen zijn Aso's. De rest is inderdaad nuchter.
Van de week nog een docu gezien over de verbouwing van Thialf, zag je ook de parkeerplaats in beeld,het komt nu wel erg dichtbij,ik ken die parkeerplaats.
Weet je zeker dat die Amerikanen weer over de plas zijn?
:duim:Die zitten al lang en breed weer te bbqen.