Je bent een sjembek dat zeurt?Laat mij er buiten, ik hoor nog bij DJVT.
Je bent een sjembek dat zeurt?Laat mij er buiten, ik hoor nog bij DJVT.
Ook dat.Je bent een sjembek dat zeurt?
Een volk waar we makkelijk zonder kunnen.
Doe dan ook even deze.
Een kleine selectie uit de enorme reeks haatreacties vanuit het Belgische kamp. Als je ervoor kiest om als moslim volgens de westerse normen en waarden te leven, dan hoor je blijkbaar nergens meer bij. Diep, diep triest.
Wil jij dan bij een van beide kampen horen?
Ikke niet. Maar stel je even die vader voor. Ik weet niet hoeveel moslims die zeggen dat het net goed is dat je zoon dood is, omdat hij zich op een 'onheilige' plek begaf en daardoor geen goede moslim. En ik weet niet hoeveel Belgen die zeggen dat het net goed is dat je zoon dood is omdat hij van Turkse komaf is en daardoor waarschijnlijk een terrorist. Ik vind dat echt ziek.
Ikke niet. Maar stel je even die vader voor. Ik weet niet hoeveel moslims die zeggen dat het net goed is dat je zoon dood is, omdat hij zich op een 'onheilige' plek begaf en daardoor geen goede moslim.
Oei, das een goeie.Maar wie moet dan onze cultuur verrijken?
Ikke niet. Maar stel je even die vader voor. Ik weet niet hoeveel moslims die zeggen dat het net goed is dat je zoon dood is, omdat hij zich op een 'onheilige' plek begaf en daardoor geen goede moslim. En ik weet niet hoeveel Belgen die zeggen dat het net goed is dat je zoon dood is omdat hij van Turkse komaf is en daardoor waarschijnlijk een terrorist. Ik vind dat echt ziek.
Ook in Dalfsen is het onrustig geweest. Dat het de landelijke media niet haalt zal wel komen dat Dalfsen te ver van de randstad ligt.
https://www.dalfsennet.nl/nieuws/317738/verkeerde-jas-mee-genomen-met-oudejaarsfeest-in-dalfsen.html
Drie weken geleden ben ik er nog langs gereden.:cab: