Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Doe dan ook even deze.

534


Een kleine selectie uit de enorme reeks haatreacties vanuit het Belgische kamp. Als je ervoor kiest om als moslim volgens de westerse normen en waarden te leven, dan hoor je blijkbaar nergens meer bij. Diep, diep triest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Doe dan ook even deze.

534


Een kleine selectie uit de enorme reeks haatreacties vanuit het Belgische kamp. Als je ervoor kiest om als moslim volgens de westerse normen en waarden te leven, dan hoor je blijkbaar nergens meer bij. Diep, diep triest.

Wil jij dan bij een van beide kampen horen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wil jij dan bij een van beide kampen horen?

Ikke niet. Maar stel je even die vader voor. Ik weet niet hoeveel moslims die zeggen dat het net goed is dat je zoon dood is, omdat hij zich op een 'onheilige' plek begaf en daardoor geen goede moslim. En ik weet niet hoeveel Belgen die zeggen dat het net goed is dat je zoon dood is omdat hij van Turkse komaf is en daardoor waarschijnlijk een terrorist. Ik vind dat echt ziek.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ikke niet. Maar stel je even die vader voor. Ik weet niet hoeveel moslims die zeggen dat het net goed is dat je zoon dood is, omdat hij zich op een 'onheilige' plek begaf en daardoor geen goede moslim. En ik weet niet hoeveel Belgen die zeggen dat het net goed is dat je zoon dood is omdat hij van Turkse komaf is en daardoor waarschijnlijk een terrorist. Ik vind dat echt ziek.

Zeker niet leuk om te lezen nee. We hebben echter nogal veel van dit soort tokkies. Gek dat ze elkaar zo verafschuwen als ze vergelijkbare manieren erop nahouden.
 

Pascallovic

Well-known member
Er lopen een hoop idioten met verdorven meningen rond. Zijn ook meestal degenen die de vrijheid die je in de Westerse wereld hebt misbruiken, om vervolgens de vrijheid van anderen te willen inperken.
 

Janssen

Well-known member
Ikke niet. Maar stel je even die vader voor. Ik weet niet hoeveel moslims die zeggen dat het net goed is dat je zoon dood is, omdat hij zich op een 'onheilige' plek begaf en daardoor geen goede moslim.

Geloof ik niet. Islam is vrede.
 

zwammy

Well-known member
Ikke niet. Maar stel je even die vader voor. Ik weet niet hoeveel moslims die zeggen dat het net goed is dat je zoon dood is, omdat hij zich op een 'onheilige' plek begaf en daardoor geen goede moslim. En ik weet niet hoeveel Belgen die zeggen dat het net goed is dat je zoon dood is omdat hij van Turkse komaf is en daardoor waarschijnlijk een terrorist. Ik vind dat echt ziek.

Ik las het net ja, te schandalig voor woorden. Je ziet ze ook bij die brand in dat zwembad, reacties dat het jammer is dat er geen mensen inzaten. Heeft niets meer met vrije meningsuiting te maken. En dan voor minder minder een rechtzaak. Ach ja.
 

De Groene Scout

Well-known member
Er is geschoten op de parkeerplaats bij Thialf.
Liep man met pistool rond en die heeft 1 schot gelost. Slachtoffer in de arm geraakt.
Leuk, zo'n schaatsfeestje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan