Ha die ken ik. Toffe neger!Oh ja, mijn bierhaalneger. Ja, die heeft dispensatie
Zeker als er dan ook nog elementen meespelen die totaal niet eigen zijn. Ik heb schoonfamilie gehad uit het Oosten, omgeving Zwolle, en ik was als Westerling per definitie een arrogante klootzak. Ik vond het Calimero-gehalte bij die boeren altijd wel hilarisch om mee te maken en vooral om mee te sollen. Gesprekken op verjaardagen met neven uit dorpjes uit de omgeving waren een feest omdat ze zo makkelijk op te naaien zijn op het eergevoel of wat het ook is. Hoe snel men opgehitst raakt over de 'grote boze buitenwereld' en dat terwijl ik zelf ook maar uit Ridderkerk kom.
Natuurlijk zullen we het nooit weten.
Maar wat de neuk'!
Getint is getint.Zag het filmpje net ook op de NOS-site...
Ramen schijnen getint te zijn, dus hoe kan de agent zien dat daar een 'neger' in zit??
Zag het filmpje net ook op de NOS-site...
Ramen schijnen getint te zijn, dus hoe kan de agent zien dat daar een 'neger' in zit??
Kenneth Vermeer is ook etnisch geprofileerd, althans dat denkt hij.
Ze kunnen beter fietsers aanhouden die zonder licht door rood rijden, levert meer centen op dan dit.
Schietpartij in nachtclub Orlando in Florida. Schijnen 20 doden en 42 gewonden te zijn.
Definitief geen AZC in Geldermalsen.
Leve de democratie!
Ik wist niet dat jij voorstander was van democratie. Hoe gaan ze het tekort nu dichten? De gemeentelijke lasten flink omhoog?