Op de laatste zin na ben ik het helemaal met je eens. Kan me niet voorstellen dat ze harder slaan omdat het toevallig een neger is.
Ik maak wel een onderscheid tussen een racistische opmerking maken en een racist zijn.Op de laatste zin na ben ik het helemaal met je eens. Kan me niet voorstellen dat ze harder slaan omdat het toevallig een neger is.
Maar er was waarschijnlijk niemand bij die een ander kleurtje had.
Molukkers niet mee gerekend natuurlijk.
Aha, hij heeft het zelf gedaan en wil de boeren naaien. Een plottwist.
Ik heb het idee dat ik toch een wat andere jeugd heb gehad dan de meesten hier hehe
Sorry jongens, ik ga nog even een biertje pakken op mijn priv? terras.
Ga gerust door, ik ben zo weer terug.
Dat zeg ik niet. Want ik weet het niet. Jij hebt het over een 30-jarige die op zijn muil had geslagen. Is die inmiddels al opgepakt?
Dat is wel wat er in de media verscheen, en wat uit zijn mond kwam. En ik denk niet dat de politie alles met de wereld gaat media delen nee.
Ik heb het idee dat ik toch een wat andere jeugd heb gehad dan de meesten hier hehe
Mag leien dat ze jou op je muil slaan op je priv?terras.
Dat is wel wat er in de media verscheen, en wat uit zijn mond kwam. En ik denk niet dat de politie alles met de wereld gaat media delen nee.
Dat willen ze al jaren, maar nog nooit heeft iemand de lengte gehad.
Kom een keer langs.
Dat vind ik echt jammer voor je.
Flikker jij toch even lekker op. Aangifte doen, dat komt niet in mijn woordenboek voor. Dat is voor losers met een grote bek op DVK.En jij met je broer de volgende dag aangifte doen omdat iemand je helemaal de tering sloeg.
Geen zin in.
Ik heb een prima jeugd gehad, dus ik heb nergens spijt van.
Dus een aanname.
Ik vind het nog steeds een vreemd verhaal.
Je loopt langs een terras en ziet daar op de grond ongeopende flessen bier staan tijdens een kermis die daar onbeheerd achter zijn gelaten. Net wanneer je dat bier mee wil nemen komt er een groep mannen op hun af. Op hun verzoek (staat in de krant, ik zie het al voor me) leveren zij het bier direct weer in. Daarna wordt er gescholden (met woorden die ik principieel niet gebruik). James zegt er wat van en wordt daarop in elkaar geslagen.
Iets klopt niet heb ik het vermoeden....
Helaas zullen we het waarschijnlijk nooit weten.