Gevegt? Is that you?Het heeft niets met zijn kleur / afkomst te maken. Als een roomwitte dorpsgenoot het had gedaan hadden ze met dezelfde toevoegingen hem ook ietwat rauw gemaakt.
Gevegt? Is that you?Het heeft niets met zijn kleur / afkomst te maken. Als een roomwitte dorpsgenoot het had gedaan hadden ze met dezelfde toevoegingen hem ook ietwat rauw gemaakt.
Zit RTV Oost er niet bovenop?
Ik ben het wat dat laatste betreft zeker met je eens, maar het toont weer aan hoe Nederland in twee kampen verdeeld is.Ik volg wat dat betreft zeer weinig op social media en moet het van de info hier hebben. Wat ik op de Telegraafsite volgens mij gelezen heb is dat hij ook met een vriendengroep was. Hebben zijn vrienden hem daar in de steek gelaten ?
Ik praat niets goed en zeker in dorpen is er best wel veel racisme want wat de boer niet kent .... En dat is gewoon een kut instelling en walgelijk. Maar is het hier racisme of een knokpartij waardoor er racistische taal is geuit. Dat vind ik wel een wezenlijk verschil .
Hou toch op zeg, het verhaal wordt aan alle kanten in twijfel getrokken maar A345 weet al zeker dat kankerneger is geroepen.
?Gevegt? Is that you?
Ik doel meer op de journalisten in de regio.Geen idee. Ik las het op tubantia.nl en daar hadden al velen hun mening, pro of anti, klaar liggen terwijl ik eigen geen idee heb wat er is gebeurd en over het helemaal dus eigen mening heb tenzij er hoor en wederhoor wordt toegepast.
Ze stonden niet op tafel en hij heeft ze teruggegeven.Je loopt in een dorp, er staan flesjes bier op tafel die niet van jou zijn,een paar boeren zeggen dat je er met je fikken vanaf moet blijven.
Nou ben ik niet van het platteland,maar discussies duren daar volgens mij niet lang als het om bier gaat.
Je loopt in een dorp, er staan flesjes bier op tafel die niet van jou zijn,een paar boeren zeggen dat je er met je fikken vanaf moet blijven.
Nou ben ik niet van het platteland,maar discussies duren daar volgens mij niet lang als het om bier gaat.
Ik geloof niet dat dit het geval geweest zou zijn. En ik zou denken dat jij dat ook niet zou vinden.
Ze stonden niet op tafel en hij heeft ze teruggegeven.
maar het toont weer aan hoe Nederland in twee kampen verdeeld is.
Overigens heeft de broer die dit op social media heeft gezet, het nergens over direct racisme gehad. Dat maakte de landelijke media ervan.
Afgelopen vrijdag is er op de kermis in Geesteren mijn broertje in elkaar geslagen omdat hij vroeg of iemand wou ophouden met racistische grappen te maken. Zijn er mensen die dit hebben gezien of meer weten over de persoon die dit zou hebben gedaan? Mijn broertje is zijn 1 voortand kwijt en zijn andere is half afgebroken, hij mag nu voor de rest van zijn leven met een tandprothese in z'n mond lopen en hij had ook veel verwondingen aan zijn gezicht/kaak. Ons familie zou het zeer op prijs stellen als dit bericht zoveel mogelijk gedeeld wordt en hopelijk vinden we de dader zo snel mogelijk door middel van dit bericht."
De flesjes stonden op de grond.
Je loopt in een dorp, er staan flesjes bier op tafel die niet van jou zijn,een paar boeren zeggen dat je er met je fikken vanaf moet blijven.
Ik geloof niet dat dit het geval geweest zou zijn. En ik zou denken dat jij dat ook niet zou vinden.
Tafel, stoel, op het toilet, op de grond, in een koelkast, als het niet van jou is blijf je er met je poten vanaf.
West Friesland is er ook aardig goed in.Och, het zit in het DNA van de boeren. Wat een binkies h?! Want met die boeren in het oosten moet je niet sollen.
Hou toch op hoor.
Je bedoeld dat de reden er niet bijstond, dat klopt.