Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Ik denk dat het gros dat eerst zwart reed nu niet opeens wel gaat betalen. Voornaamste reden was toch de toename van passagiers met 25%?
Verder vraag ik me idd af wat er aan kosten wordt meegerekend maar hoe je het ook wendt of keert het is toch netjes dat ze steeds meer naar het BEP gaan.
 

Jozsef

New member
De RET heeft inderdaad flink geinvesteerd in modernisering van de stations en treinstellen, maar vooral in veiligheid.
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat je 's avonds echt niet in metro hoefde te stappen. Veel zwartrijders, zwervers en ander tuig. En niemand die er iets aan deed.
Sinds de invoering van de OV-kaart (primeur in R'dam) ga je weer graag met 't OV de stad in. Sterker nog, ik ga nooit meer met de auto.
 

Fabian

Active member
Het OV functioneert prima in Rotterdam. Je hebt ook niet echt meer mogelijkheden tot zwart rijden. De kans is ook groot dat je gepakt wordt.
De veiligheid, het mindere zwart rijden zijn oorzaken. Maar zonder goede infrastructuur red je het dan nog niet en ook dat is present.

Dit heeft geleid tot meer abonnementen en betalende klanten. Want het is gewoon een makkelijke manier van reizen binnen Rotterdam e.o.
 

Jozsef

New member
De nieuwe P&R locatie's aan de ring scheelt ook wel natuurlijk. Dat werkt in Utrecht ook perfect zoals je weet.
 

Fabian

Active member
Dat levert heel wat leegstand op. Het kabinet was toch nog van plan om te helpen?

Ik kom er nooit overigens. Ja, vroeger met de schoolcampus.
 

Janssen

Well-known member
Een keten die 20 jaar lang volledig stilgestaan heeft en aan alle kanten voorbijgestreefd is door de bol.com's van de wereld. Zat er een keer aan te komen.
 

Pascallovic

Well-known member
Jammer voor de medewerkers, maar voor de rest geen enkele binding met de V&D. Wordt wel leeg in de winkelstraten met al die winkels op omvallen.
 

De Wolf

Well-known member
De V&D is hier een jaar of 10 dicht. Hebben we een Sting voor terug gekregen. Kregen we zelfs een roltrap bij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad failliet verklaard. Het is natuurlijk een warenhuis van niets waar vrijwel niemand meer komt, maar wel even 10.000 mensen op straat. Fijne jaarwisseling...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik was er net nog. Medewerkers worden niet op de hoogte gehouden en moeten het doen met net zoveel informatie als jij en ik. Ik vind het sneu.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Slechts een technisch faillissement dus, om een doorstart mogelijk te maken. Winkels blijven voorlopig open.
 

ALenstra

Well-known member
Bizarre ontvoeringszaak in Breda. Twee mannen werden vanochtend door criminelen uit een garage meegenomen. Volgens de politie hebben beide mannen geen strafblad. Er gaan inmiddels geruchten dat de criminelen de verkeerden hebben ontvoerd. Van de twee vooralsnog geen spoor.
 

JFK

Well-known member
Een keten die 20 jaar lang volledig stilgestaan heeft en aan alle kanten voorbijgestreefd is door de bol.com's van de wereld. Zat er een keer aan te komen.

V&D had toch ook een webshop? Hoe kan het dat ze dan alsnog voorbijgestreefd worden?
 

Keyser S?ze

New member
V&D had toch ook een webshop? Hoe kan het dat ze dan alsnog voorbijgestreefd worden?

Tienduizend man op de loonlijst bij een omzet van ruim ? 600 miljoen. Ter vergelijking, Bijenkorf doet ? 400 miljoen met vierduizend man. Daar kan geen webshop tegenaan verdienen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan