Aan de beelden te zien heeft de laagstaande zon er niets mee te maken.
Boete van 500 euro en een rijontzegging van een paar maanden zal het wel weer worden.Ja, het is jammer dat zo'n gast het overleeft. Maar nu hij het toch overleefd heeft, stel ik voor hem eerst een uur op te hangen aan zijn grote tenen, daarna te kleine schoenen aan te doen en die vervolgens in de fik te steken, daarna zijn oksels in de fik te steken en naalden onder zijn nagels te doen, en hem daarna levend te vierendelen.
Ofzo. Klootzak.
CSI Dalfsen?Aan de schaduwen van het ongeluk te zien was dat niet het geval.
Maar je moet natuurlijk wel altijd rekening houden met mensen die met een laagstaande zon geen auto kunnen rijden.
CSI Dalfsen?
Tja, de wet is er nog niet door h?. Dus 2 weken plantsoenendienst.
En het OV in R'dam is zo veilig geworden dat het gebruik ervan behoorlijk is toegenomen. De RET heeft zelfs geen subsidie meer nodig.
Misschien dat de Wolf ook hier een verklaring voor heeft?
En het OV in R'dam is zo veilig geworden dat het gebruik ervan behoorlijk is toegenomen. De RET heeft zelfs geen subsidie meer nodig.
Misschien dat de Wolf ook hier een verklaring voor heeft?
Dat las ik. Dat is buitengewoon ongeloofwaardig. Geen enkel stedelijk OV-systeem ter wereld draait zonder subsidie, volgens mij. Dan lijkt me het gek dat in Rotterdam dat wel kan.
Dat las ik. Dat is buitengewoon ongeloofwaardig. Geen enkel stedelijk OV-systeem ter wereld draait zonder subsidie, volgens mij. Dan lijkt me het gek dat in Rotterdam dat wel kan.